ترویج شیوه‌های زندگی سالم در بین دانش‌آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : به دنبال ترویج شیوه‌های زندگی سالم در بین دانش‌آموزان هستیم.

سلمان محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم که در اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم را ترویج شیوه‌های زندگی سالم در بین دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت : برگزاری جشنواره‌های از این دست می تواند نقش مهمی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، رفتار‌های پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، شناسایی الگو‌های موفق آموزش پیشگیری مراقبت به کودکان و نوجوانان و... از دیگر اهداف برگزاری جشنواره نوجوان سالم است.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم با موضوعات شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر برگزار شده، افزود: پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت محور‌های برگزاری این جشنواره بود.

محمدی ادامه داد: جشنواره نوجوان سالم در بخش‌های مختلفی شامل خلاقیت‌های دانش آموزی شامل ایده‌پردازی، مقاله نویسی، نقاشی، روزنامه‌نگاری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چندرسانه‌ای و تئاتر و نمایش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۷۶۲۹ نفر در مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم در استان شرکت کرده بودند، گفت: برترین‌های مرحله استانی راهی مرحله کشوری خواهند شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.