کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از اجرای طرح رعد یک تن و ۲۸۴ کیلو و ۴۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح نتایج دهمین مرحله طرح رعد استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در این طرح 273 سارق و مالخر دستگیر شدند که از این تعداد 11 فقره سرقت مسلحانه و پنج فقره سرقت به عنف کشف و   در مجموع  297  پرونده سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد 81 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و یک هزار و 115 معتاد متجاهر جمع آوری و یک تن و 284 کیلو و 420 گرم انواع مواد مخدر کشف شده، بیان کرد: در این مرحله 88 قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد و تعداد دو هزار و 258 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: در حوزه قاچاق سوخت 274 هزار و 830 لیتر انواع سوخت به ارزش 92 میلیارد ریال کشف و در این رابطه 25 نفر متهم دستگیر و 21 خودرو نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در استان تداوم پیدا خواهد کرد، افزود: طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای جای این استان حاکم کنیم.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار