کتاب هنرمند زرندی به شکل صوتی قابل دریافت شد

کتاب معراج عشق نوشته محمد اسلامی در نسخه صوتی آماده انتشار شد.

حمید گلستانی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با اعلام حمایت جدی از آثار هنرمندان زرندی گفت: هنر واقعی هنری است که در راستای شعائر دینی، اخلاقی و در خدمت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و چه هدفی ارزشمندتر از زنده نگاه داشتن یاد شهدا است.

وی افزود: محمد اسلامی از نویسندگان باسابقه‌ زرندی است که علاوه بر این کتاب، آثار دیگری از جمله مجموعه داستان‌های از فرش تا عرش و رمان امتحان عاشقی را در اوایل دهه هشتاد به چاپ رساند و بنوعی در بحث کتب ارزشی و حتی رمان نویسی می‌توان او را پیشگام این نوع ادبیات در شهرستان بدانیم.

گلستانی درباره‌ی کتاب معراج عشق هم گفت: این کتاب درباره‌ی برخی از شهدای شهرستان زرند و تعدادی از شهدای سایر شهرستان‌ها است که برگرفته از خاطرات همرزمان، دوستان و خانواده‌های شهدا است که با روایتی ساده سعی می‌کند روحیاتی از شهدای عزیز را به نسل جوان منتقل کند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با اشاره به اتمام نگارش کتاب "سکوت" پیرامون زندگی شهید علی عرب توسط محمد اسلامی هم گفت: کتاب سکوت هم روایتی داستان گونه از دوران نوجوانی تا لحظه‌ی شهادت علی عرب "ققنوس دفاع مقدس" است که سال‌های طولانی توسط این نویسنده تالیف شده و بدلایلی خاص، او حاضر به چاپ آن نمی‌شد تا اینکه اخیرا طی نشستی که با وی داشتم مقرر شد در اسرع وقت این اثر بسیار فاخر نیز به چاپ برسد.

برچسب ها: چاپ ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.