تقویت هماهنگی بین دستگاهی در حوزه اشتغال اتباع خارجی سیستان و بلوچستان

مدیرکل امور اتباع خارجی سیستان و بلوچستان در نشستی بر تقویت «هماهنگی بین دستگاهی» جهت کمک به تصمیم سازان سطح ملی در حوزه اشتغال اتباع تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان صبح امروز با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی درخصوص بررسی و مقایسه درصد آمار اشتغال نیروی کار بومی و نیروی کار اتباع خارجی دیدار کردند. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی ضمن تبیین سیاست گذاری های سازمان ملی و مهاجرت در حوزه اشتغال جهت تقویت حضور قانونی نیروی کار مبتنی بر نیاز جامعه محلی و بومی استان بر ضرورت تقویت هماهنگی بین دستگاهی در حوزه کسب آمار دقیق اشتغال اتباع خارجی در استان تاکید کرد و بیان نمود: تنها با همکاری مستمر این دو دستگاه است که می توان تصویر مبتنی بر واقعیت میدانی در حوزه اشتغال اتباع خارجی به مرکز ارائه داد.

منصور سعیدی در این جلسه نماینده شورای فنی اشتغال اداره کل را نیز به عنوان رابط دستگاهی دو مجموعه فوق معرفی کرد و به جهت تسهیل امورات کاری و منتج شدن به نتایج مطلوب در حوزه اشتغال اتباع خارجی، از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز درخواست نمود ، نماینده ای از جانب آن مجموعه نیز  معرفی گردد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این دیدار از افزایش تعاملات دوسویه بین دستگاهی استقبال کرد و گفت: با اینکه سیستان وبلوچستان استان ممنوعه است اما آمار اشتغال اتباع خارجی در آن قابل ملاحظه می باشد و لازم است به جهت شناسایی دقیق تر و کنترل اتباع خارجی در مشاغل استان، برنامه ای مدون با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برنامه ریزی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار