تشدید بازرسی‌ها از نانوایی‌های سیرجان

دادستان سیرجان از تشدید بازرسی‌های کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی از نانوایی‌های سطح این شهرستان خبر داد.

در گشت مشترک کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی سیرجان که عصر امروز با حضور دادیار شعبه پنجم این دادسرا، دبیر کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی، بازرسان مرکز بهداشت و بسیج اصناف انجام شد از تعدادی نانوایی‌های سطح شهر بازدید و ضمن برخورد با تخلفات مشهود، تذکرات لازم به واحد‌های صنفی متخلف داده شد.

مجتبی قدیمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در تشریح هدف از این بازدید گفت: این گشت که با محوریت دادستانی و به منظور جلوگیری از تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی، کم فروشی، کاهش ساعت پخت نان، عرضه خارج از شبکه آرد و نان و همچنین رعایت نکات بهداشتی انجام گرفت، برخی از نانوایی‌ها توسط بازرسان مورد تذکر و یا تشکیل پرونده قرار گرفتند.

این مقام قضایی تصریح کرد: بازدید و بازرسی‌های سرزده روزانه از کلیه واحد‌های صنفی علی الخصوص نانوایی‌ها ادامه دارد لذا همواره بر مبنای پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از تخلفاتی که تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود و سلامت و امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازند، اقدام خواهیم کرد.

 وی تاکید کرد: بازرسی‌های محسوس و نامحسوس بصورت روزانه انجام خواهد شد و چنانچه در مرتبه‌های بعدی شاهد انجام مجدد تخلفاتی از واحد‌های صنفی باشیم قطعا از طریق مراجع ذی صلاح نسبت به اعمال قانون و ابطال پروانه کسب آنها طبق ضوابط قانون نظام صنفی اقدام خواهیم کرد.

برچسب ها: نانوایی‌ ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.