انعقاد ۲ قرارداد سرمایه‌گذاری برای توسعه گردشگری در چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بزودی شاهد تحول در سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این منطقه آزاد خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اقدامات لازم برای انعقاد قرارداد‌های سرمایه‌گذاری برای تبدیل مجموعه اقامتی صدف به یک هتل چهار ستاره و نیز تبدیل مجموعه مسکونی سازمان به یک مجتمع گردشگری نوین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شده و بزودی شاهد تحول در سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این منطقه آزاد خواهیم بود.

حمیرا ریگی گفت: با تعهد و عزم راسخ و همراهی تمامی مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد چابهار، فعالیت‌ها برای تسهیل و تسریع در امور سرمایه‌گذاران و رونق سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار شتاب گرفته و حتی در روز‌های تعطیل نیز متوقف نمی‌شود.

وی افزود: جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار و ضمن انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌های سرمایه‌گذاری، زمینه توسعه و آبادانی هر چه بیشتر این منطقه راهبردی فراهم شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این اقدامات ارزشمند مدیران سازمان در سال جهش تولید، بدون شک در رونق صنعت گردشگری منطقه چابهار و تبدیل آن به قطب گردشگری کشور نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.

وی بیان کرد: عزم جهادی و تلاش شبانه‌روزی مدیران منطقه آزاد چابهار نشان‌دهنده تعهد آنان به توسعه و آبادانی این منطقه استراتژیک ایران اسلامی و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار