عملیات اجرایی پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب سرعت گرفت

مدیرکل فرودگاه‌های فارس در خصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب گفت: تسریع در انجام پروژه با سازماندهی مجدد بعد از تعطیلات سال جدید، به‌منظور جلوگیری از تاخیرات و با هدف به بهره‌برداری رساندن فرودگاه در نیمه اول امسال گامی مهم در حصول به نتیجه است.

فخرالدین کشاورز گفت: پس از رفع مشکل ارکان مدیریت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب، این عملیات سرعت گرفته است و امیدواریم طبق برنامه، این پروژه امسال به بهره‌برداری برسد.

اک گفت: تعطیلات نوروزی و برخی موانع در تامین مصالح معدنی، اندکی سرعت کار را تحت تاثیر قرار داده بود که در جلسات اخیر کنترل پروژه تسهیل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت: در حال حاضر پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب با پیشرفت ۶۲ درصدی همراه و با سرعت مطلوب در حال انجام است.

پیشرفت ۳۵ درصدی بهسازی سطوح پروازی فرودگاه جهرم 

کشاورز در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه جهرم گفت: پروژه بهسازی سطوح پروازی این فرودگاه با پیشرفت ۳۵ درصدی در حال انجام است.

او گفت: عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی، تعریض و استریپ‌سازی، لکه‌گیری و اجرای لایه آسفالت رگلاژی در حال انجام و کارخانه آسفالت نیز در حال راه‌اندازی است.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت: مصالح لازم برای لایه‌های نهایی آسفالت این پروژه باید از معادن کوهی تامین شود، در همین راستا رایزنی لازم با آزمایشگاه مکانیک خاک و سایر مسئولان مربوطه استانی و شهرستانی برای تحقق این امر انجام شده و بزودی شاهد تامین این مصالح و سرعت گرفتن پروژه خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار