راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۳۰ نقطه و محدوده پرتصادف مصوب کمیسیون راه‌های کشور در استان تعیین شده که طی سال قبل ۱۲ نقطه آن ایمن سازی شد.

احمد رضا بخشی رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۸ نقطه پر تصادف دیگر نیز تا پایان امسال اصلاح و ایمن سازی خواهد شد.

او با اشاره به تصادف مرگبار جمعه گذشته در جاده خلیل آباد -بردسکن افزود: با توجه به مصوبات جلسه مشترک شورای تامین ۲ شهرستان مقرر شد ایمن سازی و آرام سازی مسیر در محدوده تقاطع روستا‌های "جابوز" و "علی آباد کشمر" با جاده خلیل آباد- بردسکن طی ۱۰ روز انجام شود.

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: نصب علائم، تابلو و روشنایی در مسیر جاده یاد شده توسط این اداره کل انجام می‌شود که در سال گذشته چند نقطه از محور بردسکن به خلیل آباد و کاشمر اجرا شده است.

بخشی بیان کرد: پارسال در حوزه ایمنی راه‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این اداره کل تخصیص پیدا کرد و امسال نیز بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به این منظور مصوب شده تا در حوزه ایمنی راه‌های استان هزینه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار