مقام صهیونیست: شکست خوردیم و اقتصادمان درحال فروپاشی است

نماینده کنست رژیم صهیونیستی فاش کرد: جنگ غزه فقط شکست برای این رژیم در برداشته است به طوری که اقتصاد آن درحال حاضر به سوی فروپاشی پیش می‌رود.

یکی از اعضای کنست (پارلمان) اسرائیل روز شنبه گفت: جنگ غزه بی فایده  است، رژیم صهیونیستی در آن شکست خورده و اقتصاد آن در حال فروپاشی است.

براساس گزارش القدس العربی، رام بن باراک، نماینده حزب مخالف در رادیو عمومی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این یک جنگ بدون هدف است و ما در حال شکست خوردن در آن هستیم. ما مجبوریم دوباره به جنگ در همان مناطق برگردیم و سربازان بیشتری را از دست دهیم.

در همین راستا گروه‌های فلسطینی هر روز از کشته و زخمی شدن سربازان صهیونیست و انهدام خودرو‌های نظامی خبر می‌دهند و کلیپ‌های ویدئویی از برخی عملیات‌های خود را پخش می‌کنند. از سویی دیگر مقامات صهیونیستی با اتهامات محلی مبنی بر پنهان کردن تعداد بسیار بیشتری از کشته‌ها و مجروحان در میان صفوف ارتش روبرو هستند.

این نماینده کنست ادامه داد: ما در صحنه بین المللی نیز در حال شکست هستیم، روابط ما با آمریکا به شدت شاهد وخامت است و اقتصاد اسرائیل در حال فروپاشی است. یک چیزی را به من نشان دهید که ما در آن موفق بوده ایم! 

بن باراک قبلا به عنوان معاون رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ و رئیس کمیته امنیت و روابط خارجی کنست بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ بود.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز شنبه از کشته شدن ۱۵ سرباز صهیونیست پس از هدف قرار دادن خانه‌ای که تعدادی از آنها در آن مستقر بودند، در شرق شهر رفح خبر داد. همانطور که دیروز جمعه اعلام کرد، توانست در عرض ۱۰ روز ۱۰۰ خودروی نظامی مختلف رژیم صهیونیستی از جمله تانک، تانکر و بولدوزر را در تمام جبهه‌های نبرد هدف قرار دهد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
الحمدالله .که خودتان بخواب زده بودید و
76 سال جنایتی نیست که در حق فلسیطینی ها کردید و
تمام رسانه معرف دنیا .ماله کش جنایت و سفید نمایی
از نسل کشی و زنده به گور کردن توسط تون بودند
ولی حالا پرده ها کنار رفته
ماسک ها برداشته شده و ذات خبیث و شیطانی تون
بر همگان اشکار شده
تا از این بدبخت تر نشده اید
به مهاجرت معکوس که از 7 اکتبر ماه شروع شده
سرعت بخشید .همین راه حل مشکلاتون است و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
بالاخره فهمیدید . نفهمید هم مهم نیست . مردم دنیا حالیتون می کنن. حالا وایسا تماشا کن . اگه توانش رو دارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
خــــــــــدا را صــــد هــــزار مـــــرتــبــه شـــکـــر
آخرین اخبار