سردار شریف:

موشک‌های ایران به نقاط حساس اسرائیل اصابت کرد‌

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رد ادعاهای مقامات اسرائیلی درباره حمله موشکی ایران گفت: موشک‌های ما به سرزمین‌های اشغالی و نقاط حساس اصابت کرده است.

سردار رمضان شریف در نشست خبری با اصحاب رسانه زنجان در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان زنجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی مورد تهاجم و در معرض حملات رسانه‌ای قرار دارد. سئوالی که مطرح می‌شود این است؛ بین بیش از ۲۰۰ کشور در دنیا چرا ما در معرض حملات رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم؟   آیا ایران کشور ضعیف یا کشور قدرتمندی است؟ دوگانگی‌های رسانه‌های غربی همچنان ادامه دارد و نمی‌توانند جمهوری اسلامی را مهار کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام تلاش دشمنان این است که نشان دهند که جمهوری اسلامی دارای تجهیزات قوی دفاعی نیست، بخش اعظمی از گزاره‌های خبری دشمنان، کاهش دادن قدرت نظامی ایران است، ولی جالب است در جنگ اوکراین، آنها مدعی بودند که اگر پهپاد‌های ایران به کمک روسیه نمی‌آمد، قطعاً روسیه شکست می‌خورد، بالاخره متوجه نشدیم که تکنولوژی ما پیشرفته است یا خیر.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آنها اعلام کردند که با ائتلافی که انجام دادند اجازه نخواهند داد موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی اصابت کند، همان دقایق اولیه اعلام کردند؛ "۹۹ درصد آنها را منهدم کردیم. "، از آنها سؤال می‌پرسیم؛ عملیاتی که چندین ساعت طول کشید چگونه شما دقایق اولیه همین ادعا را کردید؟

سردار شریف  اضافه کرد: کل دنیا عملیات وعده صادق را مشاهده کرد، ۱۲ ساعت  بعد بسترسازی‌های رسانه‌ای از سوی آنان صورت گرفت، آشفتگی‌ای که در پازل طراحی آنان پیش آمده بود باعث سردرگمی خط خبری آنان شد به‌گونه‌ای که آنها تأیید کردند موشک‌های ما به سرزمین‌های اشغالی و نقاط حساس اصابت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه "علت اینکه دشمن با تمام توانش علیه ما فعالیت می‌کند نشان از قوی بودن ماست. "، گفت: جمهوری اسلامی براساس آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی است؛  ۴۵ سال است امامین انقلاب در خصوص ماهیت رژیم صهیونیستی اعلام نظر می‌کنند و مردم ما در روز قدس علیه آن رژیم صهیونیستی فریاد می‌زنند و بالاخره در دانشگاه‌های غربی و دنیا امروزه به این مسئله رسیدند که این رژیم صهیونیستی وحشی و جعلی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: گفتمان انقلاب اسلامی هرسال علیه رژیم صهیونیستی فریاد زد و اجازه نداد مبارزه با این رژیم جعلی به فراموشی سپرده شود. گفتمان انقلاب اسلامی رهایی از استکبار را برای همه مردم کره زمین فریاد می‌زند و همین موضوع سبب دشمنی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، بار دیگر مردم چهره بدون روتوش آنان را دید، گفت: رسانه‌های دشمن به ویژه آمریکایی‌ها اخبار کنترل شده به مردم منعکس می‌کنند. ۷۰ سال طول کشید تا ماهیت رژیم صهیونیستی به مردم آشکار شود و آن هم به خاطر جمهوری اسلامی بود و به خاطر همین با ما دشمنی می‌کنند.

سردار شریف تاکید کرد: جمهوری اسلامی یک کشور قوی و دارای مکتبی قوی است؛ سه رکن فرهنگ مستحکم اسلامی، وجود رهبری حکمیمانه دو فقیه بزرگوار و دانشمند و نهایتاً وجود مردمانی هوشمند در این سرزمین سبب شده است ایران قوی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
لطفا یکی از مراکز حساسش رو نام ببرید