تحریک سارقان با قرار دادن وسایل با ارزش بر روی صندلی‌های خودرو

رئیس پلیس پیشگیری استان یزد، به منظور پیشگیری از سرقت خودرو قطعات و محتویات داخل خودرو، توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.

سرهنگ  سعید زینلی رئیس پلیس پیشگیری استان یزد گفت: شهروندان می‌توانند با عمل به توصیه‌های پلیس، فرصت سرقت از سارقان را سلب کنند. 

وی عدم تجهیز خودرو به لوازم ایمنی، بی احتیاطی هنگام سوار کردن مسافر و ترک خودوریی که مسافر داخل آن است، بی احتیاطی و سهل انگاری در بازگذاشتن درب و شیشه خودرو، تحریک سارقان با قرار دادن وسایل با ارزش بر روی صندلی‌های خودرو و رها کردن خودرو در محل‌های ناامن بدون رعایت اصول امنیتی را از جمله عوامل زمینه ساز در جرم سرقت محتویات داخل خودرو عنوان کرد. 

رئیس پلیس پیشگیری استان افزود: شهروندان با رعایت چند نکته ساده، اما بسیار مهم می‌توانند فرصت‌های ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند و جهت جلوگیری از بروز این گونه سرقت ها، قبل از هر چیز خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد گیر، سوئیچ مخفی و ... مجهز کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری استان یزد در پایان تاکید کرد: در صورت وقوع سرقت محتویات داخل خودرو، هرچه سریعتر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران پلیس را در جریان سرقت قرارداده و محل و زمان دقیق سرقت را نیز در اختیار پلیس قرار دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار