نماینده مجلس:

آیت الله آل هاشم خط مشی جدیدی در ارتباط با مردم داشتند

میرتاج الدینی گفت: آیت الله آل هاشم از زمانی که نماینده ولی فقیه در تبریز شدند مشی جدیدی را آغاز و ارتباطات مردمی را به شکلی جدید برنامه ریزی کردند.

سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده  مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه خبر اظهار کرد: ۴۵ سال است که آیت الله  آل هاشم را می‌شناسم و ارتباط زیادی با هم داشتیم. از دوران طلبگی فرد خوش مشرب و محبوب در میان طلاب بود. ارتباطات قوی با مردم و علما داشت و دورانی که ایشان نماینده  رهبر در ارتش و ستاد مشترک بود ارتباطات صمیمی با همه داشت. در عین حال که مدیری  توانمند بود، اما فردی متواضع بود و روابط بسیار خوبی داشت. سربازان و افراد عادی نیز با ایشان هم ارتباط خوبی داشتند.

وی ادامه داد: از زمانی که نماینده ولی فقیه در تبریز و امام جمعه شدند مشی جدیدی را آغاز و ارتباطات مردمی را به شکلی جدید آغاز کردند.

میرتاج الدینی گفت: محبوب  تمامی قلب‌ها بودند. اگر فرصت داشتند به همه افراد وقت می‌دادند و  تفاوتی میان مردم نمی‌گذاشتند. نشانه این محبوبیت  هم آن است که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری بالاترین رای را از نظر نسبی در کل کشور آورد و بالای ۷۵ درصد رای گرفت و این نشان می‌دهد که وی در دل مردم جای گرفته بود.

وی اظهار کرد: پدر این شهید بزرگوار  عنوان می‌کردند که وصیت کرده ام که نمازم را پسرم بخواند، اما تقدیر چیز دیگری بود. تقدیری که باید پدر نماز پسر را بخواند.  

وی درباره استاندار آذربایجان گفت: مدیر هوشمند و با دانشی بود و با جوانان ارتباط زیادی داشتند. ارتباط ایشان با رئیس جمهور مربوط به زمان خادمی امام رضا بود. عزا و مصیبت ما آذربایجانی‌ها ۲ چندان است. رئیس جمهور عزیز و  وزیر امور خارجه را از دست دادیم که داغ بزرگی است؛ و نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب و استاندار فقید را نیز از دست دادیم. به همه تسلیت می‌گویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار