۳ گام آخر برای صعود خیبر

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد به فشار‌هایی که این روز‌ها روی تیم و بازیکنان است اشاره کرد و گفت: ۳ پله تا صعود و قهرمانی تیم باقیمانده باید همه کمک کنیم تا به قله برسیم.

 رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی مقابل شاهین بندر عامری با اشاره به اینکه بازی بازی سختی بود، اظهار کرد: بازی مقابل شاهین بندر عامری از این جهت سخت بود که شرایط برای برد به دلیل شرایط نامناسب زمین فراهم نبود، از طرفی تیم شاهین بازیکنان و کادر فنی خوبی هم دارد.
وی گفت: نیمه اول را ما رکب خوردیم، اما نیمه دوم فرصتی به تیم شاهین ندادیم و توانستیم به گل برسیم، چند موقعیت دیگر هم داشتیم که بچه‌ها استفاده نکردند.
سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد به فشار‌هایی که این روز‌ها روی تیم و بازیکنان است هم اشاره کرد و گفت: ۳ پله تا صعود و قهرمانی تیم باقیمانده باید همه کمک کنیم، من نمی‌خواهم به فشار‌هایی که علیه تیم است ورود کنم.
مهاجری با اشاره به اینکه امروز بچه‌ها از جان مایه گذاشتند، اظهار کرد: درست است که فوتبال زیبایی بازی نکردند این را قبول دارم، اما بازی هدفمندی بود برای اینکه ببریم.
وی گفت: اگر بناست نتیجه بگیریم باید اینطور بازی کنیم، چون شرایط زمین اجازه نداد بچه‌ها فوتبال خودشان را انجام دهند.
سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد بیان کرد: من معتقدهستم امروز پای خدا باعث شد که تیم ما ببرد.
مهاجری به فرهنگ بالای تماشاگران تیم شاهین بندر عامری هم اشاره کرد و افزود: تیم در یک بازی خانگی با تماشاگران خوب سربلند از زمین خارج شد، امیدوارم که این تیم موفق باشد.

برچسب ها: خیبر خرم آباد ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هدایت
۰۹:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
با آرزوی موفقیت و قهرمانی