تولیت مسجد مقدس جمکران:

استمداد از ساحت قدسی امام عصر(عج) از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود

تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی با تجلیل از خدمات ارزشمند آیت الله رئیسی، شهادت ایشان و هیئت همراه در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد، تولیت آستان مسجد مقدس جمکران در پی شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد به این شرح است:

بسم الله الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت شهادت گونه حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مکتبی مردمی و خادم الرضا علیه السلام موجب تالم و تاثر و اندوه گردید.

خدمات ارزشمند و جهادی ایشان در طول سالیان خدمت در نهاد‌های مختلف آثار و برکات فراوان برای نظام اسلامی و مردم عزیز داشت که قطعا ذخیره یوم المعاد ایشان خواهد شد.

ارادت سرشار حضرت آیت الله شهید رئیسی به ساحت اهل بیت علیهم السلام خاصه حضرت بقیه الله الاعظم و حضور فراوان ایشان در مسجد مقدس جمکران جهت راز و نیاز و استمداد از ساحت قدسی امام زمان علیه السلام در این مکان مقدس و مبارک از ویژگی‌های بارز و شخصیتی ایشان بود.

ولایت پذیری و حرکت و مجاهدت در مسیر منویات مقام عظمای ولایت در کنار تلاش‌های خستگی ناپذیر و شبانه روزی ایشان از دیگر خصوصیات این شهید عزیز می‌باشد.

همچنین شهادت سایر همراهان حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم امام جمعه مردمی تبریز، جناب آقای امیرعبداللهیان وزیر خارجه انقلابی، جناب آقای مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و گروه پروازی را به رهبر معظم انقلاب، بازماندگان رئیس‌جمهور و خانواده‌های محترم همراهان تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای همگان غفران و رضوان الهی و علو درجه را خواهانم.

سیدعلی اکبر اجاق نژاد
تولیت آستان مقدس مسجد جمکران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار