درویش: آیت الله رئیسی دل نگرانی ۴۰ ساله سرخابی‌ها را پایان داد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قریب ۴۰ سال همه وعده دادند، اما در دولت رئیسی واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی محقق شد.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما درباره شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد:  آنکه رئیسی را  از دیگران متمایز می‌کند مردمی بودن و با مردم بودن و برای مردم کار کردن بوده است. به نظرم اولین امتیاز ایشان خادم الرضا بودنشان است. ایشان توفیق خادمی حضرت علی بن موسی الرضا شمس الشموس و خورشید تابان آسمان ایران را داشتند که خوش به سعادتشان. ایشان در دسترس ترین مسئول ایران بودند و چند بار توفیق داشتم که به خدمتشان برسم. زمانی که ایشان آستان قدس رضوی بودند و من خدمتشان رسیدم کاملا در خدمت مردم بودند و همگان اذعان دارند وجه متمایز ایشان با دیگران همین موضوع بود.

او افزود:  همگان قبول دارند یک پرونده از ۴۰ سال پیش مربوط به خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باقی مانده بود. حتما شما هم تایید می‌کنید که با چه هم و غمی دولت سیزدهم همه تلاش‌های خود را گذاشت و از وزارت ورزش، وزارت اقتصاد وخصوصی سازی تا این کار مهم  را به منصه ظهور رسانند و امروز این ۲ باشگاه که بالغ بر ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار دارند نگرانی هایشان مرتفع شده است. این گرفتاری‌هایی که گفته می‌شد که تکلیف چیست و چه کسی باید عهده دار این مسئولیت باشد این مهم را انجام دادند. قریب ۴۰ سال همه وعده دادند، اما در دولت رئیسی این امر محقق شد. جا دارد تسلیت عرض کنم. من چندین بار به جهت کار‌های باشگاه مزاحم شهید امیر عبداللهیان از طرف وزارت امور خارجه شده بودم، اما باورش سخت است، من  مدیرعامل یک باشگاه بودم، اما هزاران نهاد و سازمان داخلی  به خاطر تحریم‌ها مشکلاتی داشتند. شاید کمتر از چند دقیقه ایشان محبت می‌کردند و حتی راهکار می‌دادند که برای برون رفت این مشکل چه کار باید کنیم. ایشان می‌توانستند بگویند ورزش جدا از تشکیلات ما است و ما هم مشکلات خاص خود را داریم. مرسوم است که با این جواب‌ها روبرو می‌شوید، اما ایشان با آغوش باز چندین بار برای بازیکنان و مربیان  خارجی ما پیش می‌آمد، عین یک هوادار و کسی که از بدنه ورزش باشد پیگیری می‌کردند و برایشان مهم نبود و با سفارتخانه‌ها هماهنگ می‌کرد.

درویش گفت: شهید بزرگوار  مالک احمدی بودند که بعد از اینکه آمدند کار آقای قربان زاده را انجام بدهند از ورزش نبودند، اما وقتی وارد شدند شاید جلسه دوم بود که احساس می‌کردیم که ایشان  عضو ششم هیئت مدیره هستند. حتی وقتی به استانداری رفتند پیگیری می‌کردند و شاید قریب یک هفته نمی‌گذرد که من تلفنی با مالک احمدی صحبت کردم و ایشان می‌فرمودند که فلانی  درست است که من استاندار هستم، اما از من هر کاری برآید که هوادار خوشحال شود و مشکلات پرسپولیس کمتر شود در خدمت هستم. این نشان دهنده این است که همه هدفشان خدمت بود. اگر به جز شهادت تقدیر این گروه چیز دیگری بود و اگر به خاطر مریضی یا کهولت سن این دوستان فوت می‌کردند شاید اجحاف در حقشان بود. بهترین چیز برای این عزیزان شهادت در راه خدمت بود و ان شا الله همه این عزیزان امشب میهمان خوان علی بن موسی الرضا باشند.

او در پایان گفت: علاوه براین شهادت آیت الله رئیسی  برکت است. اکنون همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی با تفکرات مختلف را می‌بینید که بسیار با هم همراه و احساس یک ملت بودن دارند و هیچ تفرقه‌ای نیست و این به برکت خون این شهدای گران قیمت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار