ابراهیمی: سرخابی‌ها برای قهرمانی شانس برابر دارند/مسابقات لیگ مثل بازی‌های محلی شده است

مربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: به هر حال شانس قهرمانی ۵۰-۵۰ است و نمی‌توانیم بگوییم که پرسپولیس یا استقلال اول می‌شوند.

ناصرابراهیمی مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد:  ما در سال ۷۸ همین طور پابه پای استقلال جلو می‌رفتیم و آبی پوشان در صدر جدول بودند و ما با اختلاف یک امتیاز در رتبه دوم قرار داشتیم. اکنون هم همانطوری شده و ۳ بازی باقی مانده است. به هر حال شانس قهرمانی ۵۰-۵۰ است و نمی‌توانیم بگوییم که پرسپولیس یا استقلال اول می‌شوند. اگر یکی از این تیم‌ها مساوی کند و تیم دیگر پیروز شود در آن صورت آن تیم برنده ۷۰، ۸۰ درصد می‌تواند قهرمان شود. اگر به همین منوال پیش برود باید تا لحظه آخر منتظر بمانیم.من آن موقع هم گفته بودم که فرقی ندارد که چه تیمی اول یا دوم می‌شود و هر ۲ تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

بازی سختی سرخابی ها برابر حریفان خود دارند 

ابراهیمی درباره بازی تیم پرسپولیس برابر تیم استقلال خوزستان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تمام تیم‌ها برابر پرسپولیس قوی هستند. هر تیمی  که مقابل پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد بازی سختی برای سرخابی‌ها خواهد بود چرا که برخی از تیم‌ها می‌خواهند امتیاز بگیرندتا  موقعیت خود را بهتر کنند و بعضی از تیم‌ها می‌خواهند اوت نشوند و در لیگ بمانند. پیش بینی  اش سخت است که حتما بگوییم که پرسپولیس بازی اش با استقلال خوزستان را می‌برد و تیم استقلال هم پیروز می‌شود.

فوتبال تهران ضعیف شده است 

مربی اسبق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان موقعیت‌های زیادی را هدر می‌دهند، بیان کرد: من تمام  بازی‌ها را تماشا می‌کنم، اما فوتبال ایران رو به ضعیفی می رود و فوتبالیست‌های ما ناراحت نشوند. اکنون فوتبال ما آن قدر ضعیف است که برای انتخاب یک بازیکن تیم ملی  کار سرمربی سخت است.  حتی من به قلعه نویی گفته بودم کارش بسیار سخت و شجاعانه است که بتواند در آسیا موفق شود. ما ۴۴ سال است که در آسیا نمی‌توانیم قهرمان شویم. تیم پرسپولیس فقط یک بازیکن تهرانی دارد که تازگی‌ها به این تیم اضافه شده است. ۱۴ میلیون جمعیت تهران است، اما در پرسپولیس و استقلال بازیکن تهرانی نیست. اگر باشد هم یکی، ۲ بازیکن است و این نشان می‌دهد که فوتبال تهران ضعیف شده است. به نظرم یا فوتبال ایران از این ضعیف‌تر خواهد شد و یا رو به پیشرفت باشد که خیلی سخت است.

کری خوانی خاصیت هواداران است 

او درباره اینکه تیم‌های استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر مصاحبه و کری خوانی می‌کنند، گفت: این موضوع در همه دوران‌ها بوده است. در اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید این کری‌ها وجود دارد و هر کسی به سلیقه خودش در مورد تیم حریف حرف می‌زند. فوتبالیست‌ها به هم کار ندارند و کری نمی‌خوانند و کری خوانی خاصیت هواداران است.

مسابقات لیگ مثل بازی های محلی شده است 

ابراهیمی درباره اینکه قضاوت داوران را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: داوری‌ها مسئله‌ای ندارد، اما چیزی که در فوتبال ایران مشاهده می‌کنیم این است که چقدر نیمکت نشین‌ها بلند می‌شوند و به کنار خط می‌آیند، اما در خارج می‌بینیم که به جز ۲ مربی کسی در لب خط نیست. ۱۰، ۲۰ سال پیش هم نیمکت‌ها به این صورت بود، اما من اجازه نمی‌دادم کسی جلو بیاید. اما اکنون کمک مربیان، تدارک و پزشکان تیم اخطار می‌گیرند و همه از جایشان بلند می‌شوند و لب خط می‌آیند. بازیکنان در اطراف داور جمع می‌شوند که چنین چیزی را در خارج نداریم. مسابقات  لیگ مثل بازی‌های محلی شده است و هر کسی به خود اجازه می‌دهد به داخل زمین بایید.

طرح اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص حاشیه است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه استقلالی‌ها معتقدند ۱۴ امتیاز سرخپوشان از اشتباهات داوری گرفتند، اظهار کرد: نه، من این حرف‌ها را قبول ندارم. به هر صورت هر داوری اشتباهاتی کرده است. چندین بازی هست که با اختلاف یک امتیاز سرخابی‌ها دارند بازی می‌کنند. اگر یکی از این تیم‌ها ضعیف بود اکنون فاصله اش باید با رقیبش بیشتر بود. در بازی قبلی هم استقلال توانست در دقیقه ۹۴ گل برتری بزند و اختلاف به همان یک امتیاز برگشت. به نظرم این مسائل حاشیه است. اینکه می‌گویند به رختکن می‌آیند تا بگویند این بازی مساوی شود این خبر‌ها نیست.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار