حزب الله لبنان مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید+فیلم

حزب الله لبنان دوشنبه شب ۲ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داد.

به گزارش رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت، حزب الله لبنان صحنه‌هایی از حمله به دو مرکز نظامی «المالکیه» و «حدب البستان» ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی رابه نمایش گذاشت.

این حمله پس از آن صورت می‌گیرد که یک رسانه رژیم صهیونیستی با اذعان به این که حزب الله دست بالا را در نبرد با دشمن صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی دارد، به اخبار دروغی اشاره کرد که سخنگوی ارتش و نخست وزیر این رژیم در این باره تحویل صهیونیست‌ها می‌دهند.

رسانه صهیونیستی «حدشوت بزمان» در گزارشی بی سابقه اعلام کرد: حزب الله اگر بخواهد توان به هم ریختن اوضاع امنیتی در شمال را دارد، اما در حال حاضر جنگ فرسایشی را علیه ارتش اسرائیل پیش می‌برد و آن را برای خود سودمند و کافی می‌داند. حزب الله ظرف چند دقیقه و به شکل موفق توان تشدید حملات را دارد و پهپاد‌هایی که در اختیار دارد، توان هدف قرار دادن هر نقطه‌ای در شمال را دارند.

این رسانه صهیونیستی نوشت: پهپاد‌های به کار گرفته شده از سوی حزب الله کارآیی بالایی دارند. چرا این پهپاد‌های تا این اندازه خطرناک و دقیق هستند؟ زیرا این پهپاد‌ها با «جی پی اس» آنگونه که ارتش اسرائیل ادعا می‌کند، کار نمی‌کنند، بلکه پهپاد‌هایی که حزب الله در اختیار دارد از راه دور کنترل می‌شوند و مجهز به دوربین هستند، برای همین حزب الله معمولا کمتر از آنها در شب استفاده می‌کند. حزب الله اهداف از پیش تعیین شده، حساس و مهم مانند گنبد آهنین و سامانه دفاعی نیروی هوایی و بالن و اهداف با ارزش امنیتی بالا را هدف قرار می‌دهد.

حدشوت بزمان اضافه کرد: حزب الله روزانه تمرین می‌کند و توان هجومی خود را بالا می‌برد و سانسور نظامی مانع از انتشار ویدئو‌های پخش شده از سوی حزب الله در رسانه‌های اسرائیلی درباره حملات به شمال می‌شود تا زیان‌های وارده بر اثر این حملات را پنهان کند.

این رسانه خطاب به صهیونیست‌ها اعلام کرد: آنها حقیقت را از شما پنهان می‌کنند. آنها اخبار دروغ و گمراه کننده‌ای منتشر می‌کنند که ارتش و کابینه بنیامین نتانیاهو به رسانه‌ها می‌دهند. هر روز سخنگوی ارتش ما از ضربات و انهدام سخن می‌گوید، اما یک کلمه هم درباره آنچه حزب الله علیه ما انجام می‌دهد، نمی‌گوید، عملا اسرائیل به نسخه کوچکی از کره شمالی تبدیل شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار