اهانت به مردم با نقض قانون حجاب

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسانی که قانون حجاب را می شکنند به همه مردم اهانت می‌کنند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خطبه اول نماز جمعه بیرجند گفت: دشمنان اسلام و ایران به توان بی نهایت هستند اما دشمنان بیرونی به تنهایی کاری از دستشان ساخته نیست.

او افزود: امروزه انسان هایی در جامعه زندگی می کنند که بیگانه پرست هستند و به نیابت از دشمنان مانع از اجرای کامل قانون عدل انقلاب می‌شوند.

آیت الله عبادی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اینکه اشتباهات سیاسی از جمله اشتباهاتی است که دودش در چشم همه مردم می‌رود، بیان کرد: ما با آرمان‌های خودمان که پیاده کردن عدالت و حل مشکلات مردم است فاصله‌ای نداریم، اما دشمن همیشه در این زمینه مشکل ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمنان در رسانه‌های خارجی اعلام می‌کنند که از جریانات ایران پشتیبانی می‌کنیم، اما مزدوران آن‌ها در کشور که در خدمت آن‌ها هستند خیانت می‌کنند، اغتشاش ایجاد می‌کنند و این مایه تأسف است که عده‌ای به دشمن خدمت و به خودی خیانت می‌کنند.

او با بیان اینکه قانون انقلاب همان قانون اسلام است نه یک کلمه زیادتر و نه یک کلمه کمتر گفت: سراسر جهان قانون است، نظام قانون در بعد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هم وجود دارد و یک تمدن صحیح بایستی بر پایه قانون صحیح باشد.

 آیت الله عبادی ادامه داد: قانون مانند چتری بر سر همه ماست، همه ما امتیاز قانونی داریم، ولی ممکن است به برخی از آن توجه نکنیم لذا همه باید به قانون احترام بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: عده‌ای می‌گویند فلان قانون را قبول ندارم مثلا می‌گویند قانون حجاب که هم قانون اسلام و کشور است قبول نداریم و آن را رعایت نمی‌کنند، این افراد از جایگاه شهروندی خارج شده اند لذا بایستی آن‌ها را از امتیازات قانونی محروم کرد تا قدر قانون را بدانند.

 او گفت: کشور‌های خارجی برای انجام قانونشان سختگیرند، اما همین‌ها به نوکر‌های های خودشان در کشور ما می‌گویند قانون را بشکنید و به آن اهانت کنید، افرادی که قانون حجاب را می‌شکنند در واقع به همه مردم اهانت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.