اختتامیه دومین جشنواره جوانه‌های رضوی برگزار شد

مراسم اختتامیه دومین جشنواره جوانه‌های رضوی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار گردید.

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره جوانه‌های رضوی که به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و با حضور آقای محمودزاده، معاون محترم وزیر آموزش و پرورش. آقای دکتر قیومی، فرماندار شهر تهران. سردار براتلو، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و جمعی از دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، حدود ۱۱۰۰ نفر از دانش آموزان به همراه اولیای آنها حضور داشتند. 

از تمامی دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره تقدیر به عمل آمد و تندیس‌های یادبود جشنواره به مدارس و کلیه افراد اجرایی مدارس اهدا شد. 

حدود ۳۰۰۰ نفر از دانش آموزان استان تهران تعداد ۱۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند که تعدادی از آثار برگزیده جهت ارائه در نمایشگاه واقع در سالن مراسم اختتامیه به نمایش گذاشته شد. آثار دانش آموزان شامل تابلو‌های نقاشی، خطاطی، عکاسی، طراحی نشان، تئاتر و گروه‌های سرود بودند.

در بخشی از این جشنواره با ابتکار برخی مدارس چهارشنبه‌های امام رضایی برگزار شد، که از همگی آنها با اهدای تبرکی و لوح تقدیر قدردانی شد.

در ابتدای مراسم اکبر رضایی دبیر دومین جشنواره جوانه‌های رضوی ضمن عرض خوش آمد گویی به ارائه گزارش و نحوه برگزاری جشنواره پرداخت. 

آقایان محمودزاده، احمد قیومی، صفرعلی براتلو، از سخنرانان این مراسم بودند که ضمن تبریک ایام دهه کرامت بر ادامه چنین جشنواره‌هایی که با محوریت دانش‌آموزی برگزار می‌گردد، تاکید داشتند و حمایت همه جانبه خود را از ایشان اعلام نمودند.

از نکات حائز اهمیت این مراسم حضور خادم یاران استان تهران و پرچم متبرک آستان قدس رضوی بود که گرمابخش این محفل بود و با توجه به تقارن با دهه کرامت و میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) حال و هوای این مراسم را معطر به شمیم حرم رضوی کرد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم اجرای گروه‌های سرود دختران و پسران، برگزاری مسابقات بین دانش آموزان حاضر در سالن و اهدای جوایز به آنها، اجرای زنده تابلوی هنری با محوریت امام رضا علیه السلام توسط استاد سید جواد صدیقی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار