نامگذاری یکی از معابر شهر قم به نام شهید رئیسی

شهردار قم از پیشنهاد نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام شهید آیت الله رئیسی خبر داد.

 سیدمرتضی سقائیان نژاد امروز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت در پی حادثه تأسف بار سقوط بالگرد ریاست جمهوری و هیئت همراه، شهردار قم در جلسه ستادی که به منظور برنامه‌ریزی، هماهنگی، اجرا و پشتیبانی در شأن مراسم و برنامه‌های مربوط به گرامیداشت شهدا در شهرداری قم برگزار شده بود؛ گفت: این شهادت اجر اخروی عمری مجاهدت و تلاش در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گره‌گشایی مشکلات مردم است.

شهردار قم آماده‌باش تمامی بخش‌های اداری، اجرایی و عملیاتی شهرداری قم را برای اجرا و پشتیبانی از مراسم و برنامه‌ها خواستار شد و افزود: تمامی توان و ظرفیت‌های شهرداری قم برای اجرای برنامه‌ها و مراسم گرامیداشت این شهدا باید به میدان آمده و مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار قم همچنین از نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام شهید جمهور آیت الله رئیسی و دیگر شهدای این حادثه پس از طی مراحل اداری و تصویب شورای شهر خبر داد و عنوان کرد: لایحه نامگذاری در اسرع وقت تهیه و به شورای اسلامی شهر قم ارسال خواهد شد.

سقائیان نژاد همچنین با تأکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی از مراسم و برنامه‌های گرامیداشت شهدا، تصریح کرد: فضاسازی سطح شهر از دیگر اموری است که باید با سرعت در مسیر اجرا قرار گرفته و فضای شهر با توجه به اندوه جامعه در فراق این شهدا تغییر کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار