شیری علی‌آبادی در تذکر شفاهی:

عدم پرداخت مطالبات کشاورزان، مهاجرت به شهرهای بزرگ را تشدید خواهد کرد

نماینده مردم هشترود در مجلس گفت: خشکسالی کمر کشاورزان این شهرستان را شکسته است و اگر بانک‌ها مطالبات آن‌ها را پرداخت نکنند، مهاجرت به شهرهای بزرگ تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، غلامحسین شیری علی‌آبادی نماینده مردم هشترود در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۸ مهرماه) مجلس، در تذکر شفاهی به وزرای راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از این وزرا بابت تجهیز، افتتاح و اتمام بیمارستان چاراویماق تشکر می‌کنم اما متاسفانه از زمان افتتاح تاکنون این بیمارستان فاقد هر گونه نیروی متخصص و کادر پزشکی است. از این رو مسئولان مربوطه باید در جهت استخدام پرسنل برای خدمت به مردم این شهرستان اقدام کنند.  
 
نماینده مردم هشترود در مجلس با بیان اینکه متاسفانه خشکسالی کمر کشاورزان منطقه را شکسته است، اظهار داشت: این افراد برای کشت پائیزی هیچ اعتباری ندارند از این رو بانک‌ها باید برای حمایت از این افراد اقدام کنند زیرا اگر چنین روندی ادامه پیدا کند مهاجرت کشاورزان به شهر‌ها تشدید می‌شود..  
 
شیری بر ضرورت تمدید مهلت پرداخت وام کشاورزان و اختصاص اعتبارات خسارت خشکسالی، سیل زدگی و سرمازدگی به کشاورزان تاکید کرد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی با همکاری بانک‌ها برای کشت پائیزی کشاورزان وام‌هایی را در نظر بگیرید.  
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وضعیت نامطلوب ر‌اه‌های روستایی منطقه تصریح کرد: اخیرا معاون وزیر راه و شهرسازی از نزدیک منطقه را بازدید کرده اما هنوز پروژه‌های مذکور درباره را‌های روستایی تعطیل است و سالیانه مسافران دچار تصادفات سهمگین می‌شوند لذا مسئولان به این مسئله باید توجه کنند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار