سومین روز درگیری میان رژیم صهیونیستی با غزه+ تصاویر و فیلم

در سومین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه پس از حمله به این باریکه مقاومت به سمت شهرک‌های مجاور خمپاره شلیک کرد.

رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در سومین روز متوالی در حال هدف قرار دادن مواضع مقاومت در نوار غزه است. مقاومت فلسطین نیز در دومین روز تجاوز صهیونیست‌ها، پاسخ موشکی و راکتی خود علیه صهیونیست‌ها را آغاز کردند و تا به این لحظه ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) در مرتکب جنایت تازه‌ای شده و ساختمانی مسکونی را در خان یونس واقع در جنوب باریکه غزه بمباران کرد. پس از این حمله ۳ فلسطینی از جمله یکی از فرماندهان سرایا القدس به همراه برادرش به شهادت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.

در جریان حملات روز چهارشنبه و بامداد پنجشنبه صهیونیست‌ها به مناطق مختلف باریکه غطه شمار شهدای غزه به ۲۳ نفر رسیده است.

بامداد سه‌شنبه گذشته  رژیم صهیونیستی عملیات نظامی جدیدی با نام سپر و تیر را علیه باریکه غزه آغاز کرد. در این حملات رژیم صهیونیستی سه تن از مقامات ارشد جهاد اسلامی را به شهادت رساند.

سه شرط جهاد اسلامی برای آتش‌بس

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان ادعا کرد: جهاد اسلامی برای آتش‌بس سه شرط دارد که اولین‌ آن‌ها تحویل پیکر شهید شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی، دوم توقف ترور در کرانه باختری و سومین شرط جهاد اسلامی لغو «راهپیمایی پرچم‌» است که قرار است هفته آینده در شهر قدس برگزار شود.

مسئولان فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند آمار شهدا از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۵ نفر از جمله ۶ کودک رسیده است، ۷۶ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کابینه نتانیاهو با توقف سیاست ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان، یکی از رهبران جهاد اسلامی موافقت نکرده است.

جهاد اسلامی در خصوص شهادت «علی غالی» گفت: شهادت علی غالی هرگز شلیک موشکها را متوقف نخواهد کرد، سرایاالقدس قادر به گسترش و افزایش شعاع آتش است.

هاآرتص به نقل از یک مقام صهیونیست ادعا کرد به محض اینکه آتش بس اجرایی شود، ترور فرماندهان گروه‌های فلسطینی را متوقف خواهیم کرد. البته در آینده و در صورتی که ضرورت اقتضا کند، بار دیگر به این سیاست بازخواهیم گشت.

به‌رغم تلاش قاهره برای برقراری آتش‌بس بین گروه «جهاد اسلامی» و اسرائیل، یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این کشور برای انجام سلسله‌ای از عملیات جدید در غزه آماده می‌شود. گالانت در این اظهارات گفت، نیرو‌های تحت امر او برای افزایش دامنه حملات اسرائیل در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گفته وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، تمام نیرو‌های امنیتی این کشور برای اتخاذ تدابیر لازم، به‌منظور آمادگی برای سلسله عملیات جدید و ادامه حالت آماده‌باش بالا برای افزایش احتمالی دامنه حملات، دستور‌های مربوط را دریافت کرده‌اند.

راکت‌های مقاومت به شهرک عسقلان اصابت کرده و خساراتی را برای صهیونیست‌های این منطقه ایجاد کرد.

شهرک صهیونیستی عسقلان زیر موشک مقاومت

ماشین صهیونیست ها

آتش قایق‌های جنگی صهیونیست به روی غزه

خبرنگار شبکه المیادین از شنیده‌‌شدن صدای انفجارهای پیاپی در مرکز غزه خبر داد و گفت قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به سوی سواحل غزه آتش گشودند.

کانال صهیونیستی کان هم به نقل از وزارت خارجه مصر اعلام کرد تلاش ها برای برقراری آتش بس بین مقاومت غزه و رژیم صهیونیستی تا کنون بی‌نتیجه بوده است.

تشییع با شکوه پیکر فرماندهان گردان‌های القدس

ساکنان شهر خانیونس در غزه، پیکرهای شهیدان «علی غالی» فرمانده یگان موشکی شاخه نظامی جهاد اسلامی و «محمود غالی» برادر او را که در جریان حمله امروز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

تشییع پیکر علی غالی

تشییع فرمانده سرایا القدس در غزه

تشییع شهدای امروز در خانیونس

سربازان ذخیره صهیونیست فراخوانده شدند

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد نظامیان این رژیم، شماری از سربازان ذخیره خود را فراخوانده‌اند و در هفت کیلومتری غزه، مستقر کرده‌اند.

آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه

رژیم صهیونیستی بمباران نوار غزه و شرق محله الزیتون را آغاز کرد. خبرنگار الجزیره گزارش داد که جنگنده‌های صهیونیستی اهدافی در مرکز غزه را هدف قرار می‌دهند.

مقاومت فلسطین نیز چند راکت از غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک کرد.

رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حملات راکتی و موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه خبر می‌دهند.

پیش از این دفتر اطلاع‌رسانی حکومتی در نوار غزه اعلام کرد که در این دوره از حملات اسرائیل به نوار غزه که از بامداد چهارشنبه آغاز شده ۲۵ فلسطینی از جمله ۶ کودک شهید شده و ۷۶ تن زخمی شده اند.

شهادت یکی دیگر از فرماندهان «سرایا القدس»

طی حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منزلی در خان یونس، «احمد ابو دقه» از فرماندهان سرایا القدس و عضو شورای نظامی جهاد اسلامی به شهادت رسید.

آژیر خطر در مناطق جنوبی تل آویو به صدا در آمد

رژیم اشغالگر مجددا مناطقی در نوار غزه را بمباران کرد به گزارش الجزیره، در پی بمباران محله الشجاعیه در شرق شهر غزه، چند نفر مجروح شدند. ️گفته می‌شود از زمان آغاز بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی ۲۸ فلسطینی شهید و ۸۶ نفر مجروح شده‌اند.

رژیم اشغالگر مجددا محله الزیتون در جنوب شهر غزه را نیز بمباران کرد. یک منبع پزشکی گفت که دو نفر در پی این حملات شهید و چندین نفر زخمی شدند.

از طرفی دیگر نیرو‌های مقاومت فلسطین نیز حملات راکتی به مناطقی از اسرائیل از جمله عسقلان، زیکیم و نتیف هعسرا را آغاز کردند. آژیر خطر در مناطق جنوبی تل آویو به صدا در آمد و صدای انفجار‌هایی در اطراف تل آویو شنیده شد.

حملات راکتی مقاومت فلسطین به سمت مناطق الرمله، رحوفوت، بئر یعقوب و السهل در جنوب تل آویو ادامه دارد. در این حملات، یک ساختمان ۴ طبقه در جنوب تل آویو در پی حمله راکتی مقاومت فلسطین به شدت آسیب دید و یک نفر بر اثر برخورد ترکش مجروح شد.

هلاکت یک صهیونیست طی حمله به جنوب تل‌آویو

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اثر حمله موشکی به جنوب تل‌آویو یک شهرک‌نشین کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

خسارت مالی موشک‌های مقاومت

اصابت موشک به شهرک‌‌های صهیونیست نشین

آغاز مجدد حملات موشکی مقاومت به اراضی اشغالی

شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در  دور جدید حملات موشکی مقاومت فلسطین، ۱۵ باب خانه هدف این حملات قرار گرفته است.

ساعتی پیش نیز ابوحمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ویدیویی گفت: جنبش و حرکت مقاومت با هیچ عملیات تروری متوقف نمی‌شود. مقاومت با با پاسخ خود تمام پیش‌بینی‌ها و انتظارات دشمن را به هم زد و ۳۵ ساعت دشمن را به وحشت انداخت.

او تاکید کرد مقاونت مصمم به دفاع تهاجمی و آماده گسترش دایره آتش است، صرف‌نظر از اینکه نبرد چقدر طولانی و هزنیه آن چقدر باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار