بازرسی از ۵۱ واحد صنفی در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی استان قزوین از نظارت و بازرسی ۵۱ واحد صنفی توسط بازرسان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بازرسی ۵۱ واحد صنفی در شهر قزوین و حومه طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این بازدید‌ها از واحد‌های صنفی، نانوایی ها، مرغ فروشی و گوشت فروشی، کار خانه قند یزبر، کارخانه‌های آرد و شرکت‌های بسته بندی شکر و فروشگاه‌های سطح شهر قزوین و حومه شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد بازرسی‌ها ۱۲ واحد نانوایی است که دو واحد نانوایی به دلیل گران فروشی، عرضه خارج از شبکه و کنجد پاشی متخلف شناخته و جریمه شدند.

خدایاری گفت: همچنین از پنج واحد مرغ فروشی سه واحد و از ۴ واحد قصابی یک واحد به دلیلی گرانفروشی متخلف شناخته و پرونده جریمه برای آن‌ها تشکیل شد.

 سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: از پنج فروشگاه زنجیره‌ای بازرسی شده توسط بازرسان این سازمان در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک (طرح فجرانه) یک فروشگاه متخلف شناخته و به تعزیرات معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار