فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از انتشار دومین فراخوان جشنواره راویان غدیر در سطح استانی خبر داد.

سید علی موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: جشنواره راویان غدیر با موضوع مدح و منقبت حضرت علی (ع) و واقعه تاریخی غدیر منتشر شد.

وی افزود: قالب آثار این جشنواره مداحی، شعرخوانی و سرود است و دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۷ سال مخاطب آن هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۴ خرداد ماه امسال تعیین شده است و زمان برگزاری آیین اختتامیه نیز چهارم تیر خواهد بود.

موسوی گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و فضایل حضرت علی (ع)، فرهنگ عمیق و اهداف واقعه غدیرخم، ترویج فرهنگ علوی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فیلم آثار خود را در پیام‌رسان شاد به شماره ۰۹۹۱۹۷۲۷۵۱۳ ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: مدت زمان فیلم حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه باشد و مشخصات فردی در آن قید شود، فیلم‌برداری به صورت افقی، در نمای باز و بدون حرکت دوربین انجام شود و آثار هم باید با فرمت mp ۴ و حداکثر حجم ۱۶ مگابایت باشد.

به گفته موسوی، در بخش شعرخوانی نیز شرکت کنندگان می‌توانند آثار شاعران مطرح کشور را به صورت دکلمه اجرا و برای جشنواره بفرستند. در این بخش شرکت کنندگان باید اثر را از حفظ داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: اجرای سرود باید به صورت زنده، در گروه‌های جداگانه دختر و پسر حداکثر با ۱۵ نفر انجام شود و حضور از هر دو پایه سنی در گروه سرود امکان‌پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.