ترافیک سنگین محور چالوس را یک طرفه کرد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس این مسیر را تا اطلاع ثانوی یک طرفه کرد.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک محدودیت تردد در این محور اعمال شده است.

وی افزود: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم. 

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت:  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده های گلشهر و مهرویلا و حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک،  آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی(ره) تا پل شهید کاظمی را شاهد هستیم. ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع گزارش شده است.

محرابی نیا  درباره آخرین وضعیت جوی محورها گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، اردبیل ، گیلان ، مازندران ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و کرمان را شاهد هستیم. 

وی اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک را هم شاهد هستیم
او یادآور شد: ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع هم گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
دم ایرانی ها گرم بابت بی ادبیم معذرت میخوام
آخرین اخبار