جمع آوری بیش از ۴ میلیارد در جشن گلریزان سامان

بیش از ۴ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن گلریزان شهرستان سامان جمع آوری شد.

محمد رزم رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در مراسم میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و جشن گلریزان که در مجتمع تفریحی پل زمانخان شهرستان سامان برگزار شد گفت: خداوند متعال انسان را اشرف مخلوقات قرار داده است و سزاوار نیست که برترین مخلوق خدا به خاطر یک بدهی و یا ارتکاب جرمی غیرعمد در بند حبس باشد.

وی افزود: آنچه که زندگی اخروی ما را تضمین می‌کند توجه به باقیات و صالحات است و تلاش برای آزادسازی زندانیان نیز یکی از همین اعمال صالحی است که ثوابش نزد خداوند متعال غیر قابل توصیف است.

رزم با اشاره به برخی از آیات و روایات دینی برای کمک به همنوع تأکید کرد: دنیا مزرعه آخرت و محل دادوستد اولیاء خداوند است و انسانی که با سرمایه عمر وارد آن می‌شود می‌تواند در برابر این سرمایه با انفاق و خدمت رسانی به همنوعان، رضایت خدا و سعادت جاویدان را نصیب خود سازد.


بیشتر بخوانید


رئیس دستگاه قضایی استان در ادامه با تجلیل از زحمات اعضای هیأت امنای ستاد دیه استان جهت برپایی جشن‌های گلریزان اظهار کرد: تلاش برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، امری ارزشمند است و پروردگار یکتا در روز قیامت کمک‌های خیران به افراد نیازمند و زندانی را بی پاسخ نمی‌گذارد.
در این مراسم بیش از ۴ میلیارد ریال کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.

برچسب ها: گلریزان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار