رتبه برتر یزد در پشتیبانی مراسم اربعین

استاندا ر یزد گفت: براساس ارزیابی وزارت کشور، یزد در امر برگزاری و پشتیبانی مراسم اربعین در سال ۱۴۰۲، در رده عالی و در زمره استان‌های ممتاز کشور قرار گرفت.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست ستاد اربعین استان یزد، خدمتگزاری و نوکری برای زائران اربعین امام حسین (ع) را توفیق بزرگی دانست و گفت: خادمی و نوکری زائران اهل بیت (ع) بزرگترین افتخار در دنیا و آخرت بوده و باید قدردان این فرصت بود.

وی با بیان اینکه ماهیت نشست ستاد اربعین کاملا متفاوت از سایر نشست‌هاست، اظهار کرد: در این نشست افراد باید با پای دل و عشق به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و اصحاب ایشان، حضور یافته و با تمام توان برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین تلاش کنند.

استاندار یزد با قدردانی از حسن برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ستاد اربعین و تمامی افراد و مجموعه‌های دخیل در امر برگزاری مراسم اربعین، گفت: براساس ارزیابی وزارت کشور، یزد در امر برگزاری و پشتیبانی مراسم اربعین در سال ۱۴۰۲، در رده عالی و جز استان‌های ممتاز کشور قرار گرفت.

وی افزود: انتظار می‌رود مراسم اربعین امسال، با برنامه‌تر، منظم‌تر و باشکوه‌تر و در عین حال مردمی‌تر از سال گذشته برگزار و از هم اکنون، برنامه‌ریزی‌ها و زمینه‌سازی‌های امور مربوط به حمل و نقل، صدور گذرنامه، برپایی موکب و... انجام شود.

فاطمی با تأکید بر اینکه برگزاری مراسم اربعین با محوریت مردم؛ یکی از ارکان اصلی این رویداد است، اظهارکرد: نقش دولت در برگزاری این رویداد، تسهیل‌گری و هموارکنندگی مسیر فعالیت‌های مردمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار