روابط عمومی تلفیقی از خلاقیت، نوآوری و هنر مدیریت

استاندار کردستان روابط عمومی را راوی پیشرفت و طلایه‌داران مدیریت افکار عمومی و سازمان عنوان کرد و گفت: روابط عمومی نوین با اطلاع‌رسانی هنرمندانه، کارآمد، اقناع‌سازی، گره‌گشا و امید آفرین است.

اسماعیل زارعی کوشا امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که در سالن جلسات پیامبر اعظم استانداری با حضور جمع کثیری از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان برگزار شد، با اشاره به مشکلات موجود و کمبود امکانات و ابزار لازم در حوزه روابط عمومی‌ها، خلاقیت و نوآوری را عامل مهمی برای جبران کم و کاستی‌ها در این عرصه برشمرد و گفت: منکر کمبود‌ها نیستیم اما گاهی خلاقیت‌ ابتکار و رهایی از پیله ذهنی احاطه شده می‌تواند موجب حصول دستاوردها و موفقیت‌های بیشتری در سازمان شود.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها امید آفرینی و اعتمادسازی در جامعه را تقویت کنند، خلاقیت و نوآوری را هنر روابط عمومی امروزی بیان کرد و خطاب به طلایه‌داران این عرصه یادآور شد: از رفع تکلیفی بودن فعالیت‌های خود پرهیز و کمبودها را با خلاقیت جبران کنید.

وی با ذکر اینکه کارآمدی روابط عمومی‌ها تاثیر زیادی بر انعکاس خدمات دستگاه‌های اجرایی و کارآمدی سازمان دارد، یادآور شد: روابط عمومی‌ باید آینه دستگاه اجرایی باشد چراکه سقوط روابط عمومی‌ سازمان‌ها می‌تواند سقوط دستگاه‌ اجرایی را موجب شود.

استاندار کردستان با تاکید بر همدلی و انسجام بین روابط عمومی‌های استان، خطاب به این مجموعه گفت: با موضوعات مسئولانه برخورد کنید کما اینکه انتظار داریم اگر فضای رسانه‌ای علیه دستگاهی شکل گرفت با نشست‌های تخصصی و همگرایی در صدد رفع مشکلات برآیید.

وی با بیان اینکه اخبار در کردستان نفوذ عمومی دارد و مردم جزئیات اخبار را رصد می‌کنند و  ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارند افزود: خلق آثار رسانه‌ای با  تولید محتوای هنرمندانه و نگارش و تنظیم تیتر های جذاب به عنوان ویترین خبر  با محوریت صداقت در اقناع مخاطب تاثیرگذار است.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود، روابط عمومی را تلفیقی از هنر و  بازوان اصلی مدیریت مردم و سازمان دانست و به نقش بارز اطلاع‌رسانی به موقع و هنرمندانه روابط عمومی در امید آفرینی و اقناع جامعه تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.