بازگشت ۱۸ بانوی معسر زندانی به آغوش خانواده

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : تاکنون طی طرح ضامن آهو با هدف آزادی بانوان جرائم مالی و غیرعمد، تعداد ۱۸ بانوی معسر زندانی به آغوش خانواده برگشته‌اند.

سید محمد‌جعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاهگفت : کرمانشاه از شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه میزبان ۲ گروه از خدام رضوی است.

وی با اشاره به برگزاری حدود ۲۰۰ برنامه با حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی، به جشن میلاد امام مهربانی در بند نسوان اشاره کرد و گفت: در حاشیه این برنامه با حضور خدام رضوی بانو معسر زندانی در طرح ضامن آهو، آزاد شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه سه سال است که طرح ضامن آهو در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: به همت کانون خدمت رضوی خانواده و بانوان تاکنون طی طرح ضامن آهو با هدف آزادی بانوان جرائم مالی و غیرعمد، تعداد ۱۸ بانوی معسر زندانی به آغوش خانواده برگشته‌اند.

وی در برنامه‌های خادمیاران رضوی به مراسم جشنی با حضور ۳۰۰ مددجو زیر پوشش بهزیستی با همکاری و مشارکت اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه و آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: در این مراسم، مددجویان مهمان سفره امام رضا (ع) شدند و در ادامه توسط خادمان آستان قدس رضوی مراسم پرچم‌گردانی و برنامه‌های مدیحه‌سرایی و نمایش برای حاضران برگزار شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار