در جلسه شورای‌ عالی فضای مجازی صورت گرفت؛

تاکید رئیسی بر تقویت سرمایه انسانی در حوزه فضای مجازی

رئیس‌جمهور در صد و یکمین جلسه شورای‌ عالی فضای مجازی بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به فعالین حوزه فضای مجازی تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به فعالین حوزه فضای مجازی به معاون علمی و فناوری خود ماموریت داد تا با تشکیل کارگروهی ویژه، برنامه‌ها و راهکار‌های لازم برای تقویت سرمایه انسانی در این حوزه را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای‌ عالی فضای مجازی ارائه نماید.

صد و یکمین جلسه شورای‌ عالی فضای مجازی عصر امروز شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. 

در این جلسه معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با توجه به اهمیت سرمایه انسانی به عنوان مهمترین عنصر رشد و شکوفایی در حوزه فضای مجازی، گزارشی تفصیلی درباره ظرفیت‌های سرمایه انسانی در حوزه‌های آموزش و پژوهش، کسب و کار‌های دیجیتال، فعالیت‌های اقتصادی و ایرانیان خارج از کشور ارائه کرد. 

در ادامه این جلسه رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش‌ها و نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای شورای‌ عالی فضای مجازی، با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به فعالین این حوزه به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد تا با تشکیل کارگروهی ویژه، با همکاری سایر دستگاه‌ها و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور برنامه‌ها و راهکار‌های لازم برای تقویت سرمایه انسانی از جمله ایجاد مشوق‌های لازم و برطرف کردن موانع پیش‌روی فعالین حوزه فضای مجازی را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای‌ عالی فضای مجازی ارائه نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهادتت مبارک سید?????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مهمترین عنصر شکوفایی بازگرداندن ارزش ملی ریال است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
آی فون که ممنوع .گوشی اندروید هم نرم افزارشو نمیتونه از گوگل پلی بگیره .این چه جور مردم آزاریه آخه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تقویت سرمایه انسانی یا از بین بردن ان؟ علی رغم مخالفت رهبری با ورود واکسن‌های خارجی متاسفانه دولت وقت و مسئولین بی وجدان و نفوذی با واردات واکسن‌های خارجی باعث مرگ هزاران ایرانی شدند و خطر سکته و انسداد رگها را چندین برابر کردن.پس کجاست قوه قضائیه؟پس کو دادستان کشور ؟ پس کو مدعی العموم؟ چرا همگی سر سفره فساد نشستین و کسی مقصرین رو محاکمه نمیکنه؟ قوه قضائیه شریک جرم این جنایت هست و باید بخاطر عدم محاکمه دولت روحانی و مسئولین خائن وقت پاسخگو باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
این هم از اصلاح بند س تبصره ۶ بودجه کشور که نتوانست سقوط بورس را نجات دهد. پس باید نتیجه گرفت که مشکل بورس نه دلار هست ، نه عرضه نشدن خودرو یا سیمان در بورس . نه بسته شدن سفارت عربستان در ایران نه وضعیت سیاسی منطقه . نه نرخ خوراک پتروشیمی ها و نه چیز دیگری . چون همه ی این موارد برطرف شدند . مشکل بورس ایران فقط و فقط سوء مدیریت عشقی بی سواد ،بی کفایت و نالایق ، فرزین و بخصوص خاندوزی هست که مخالف سرسخت رشد و رونق بورس هستند. بنابر این باید سهامداران تجمع و تحصن کنند‌ تا این ۳ نفر عزل، محاکمه و مجازات گردند و بورس از این وضعیت اسفبار نجات یابد.
آخرین اخبار