مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه:

۱۰۰ روستای کرمانشاه برای گازرسانی نیازمند مجوز است

مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : ۱۰۰ روستای این استان به دلیل برخورداری از شرایط خاص، برای گازرسانی نیازمند مجوز ویژه از سوی شرکت ملی گاز و وزارت نفت هستند.

ناصر حسینی مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : یکی از برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان کرمانشاه در سال جاری گازرسانی به روستا‌های باقی‌مانده است که تعداد زیادی از آنها نیازمند صدور مجوز از سوی وزارت نفت است.

مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز پایدار بهره‌مند هستند و حدود ۱۰۰ روستا به دلیل تعداد خانوار کم و بالا بودن سرانه گازرسانی نیازمند اخذ مجوز ویژه از شرکت ملی گاز هستند.

حسینی بیان کرد: مدیریت ارشد استان کرمانشاه در حال رایزنی و پیگیری برای اخذ مجوز لازم برای گازرسانی به روستا‌های باقی‌مانده در استان کرمانشاه هستند و با صدور پروانه لازم این فرآیند آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان کرمانشاه، فرآیند گازرسانی به ۳۰ روستا به دلیل تعارض محلی متوقف شده که با پایان این پرونده عملیات گازرسانی مجدد از سر گرفته می‌شود.

مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: بخشی از روستا‌های مرزی شهرستان ثلاث باباجانی نیز برای گازرسانی نیازمند دریافت مجوز لازم هستند که با دریافت پروانه کار گازرسانی به این روستا‌ها در آینده آغاز می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۸۴ واحد تولیدی و صنعتی گازرسانی شدند و هم‌اکنون به دلیل پایان فصل سرما صنایع بزرگ و کوچک استان بدون هیچ محدودیتی در حال دریافت گاز مورد نیاز خود هستند.

وی اضافه کرد: در فصل زمستان به دلیل اینکه اولویت گازرسانی برای مشترکان خانگی است، بر اساس نظر مرکز کنترل گاز کشور گازرسانی به صنایع بزرگ استان کرمانشاه با محدودیت‌هایی مواجه شد.

حسینی عنوان کرد: استان کرمانشاه ۷۰۵ هزار مشترک خانگی دارد که در فصل زمستان ۷۰ درصد این مشترکان مشمول دریافت پاداش رعایت الگوی مصرف بهینه گاز شدند؛ این پاداش روی قبوض اعمال شده است و ۲۸ هزار مشترک جدید وارد شبکه گازرسانی استان کرمانشاه شده‌اند .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار