"شاید برای شما اتفاق بیفتد" این بار به سراغ چه سوژه‌هایی می‌رود؟

مخاطبان منتظر دیدن چند ملو‌درام اجتماعی و قصه طنز با بازیگران متفاوت در شبکه پنج سیما باشند.

محمود معظمی کارگردان مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»  در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، از آماده‌سازی چند قصه برا پخش در مجموعه شاید برای شما اتفاق بیفتد خبر داد و گفت: در حال حاضر چند ملودرام اجتماعی و چند قصه طنز با عناوین «ندارها»، «بومرنگ» و «مرخصی اجباری» را در قالب مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» با بازیگران متفاوت آماده‌ی پخش داریم.

وی ادامه داد: نیاز به کارکردن در تمام ژانرها احساس می‌شود. گاهی اوقات احتیاج است تا تو را با زبان طنز بیان کرد. مطرح کردن خیلی از مسائل بصورت تلفیقی و در یک فضای شاد و مفرح و متفاوت بسیار مؤثر خواهد بود. چرا که کار در این فضاها می‌تواند تمام سلایق را در بر بگیرد.

معظمی افزود: در حل حاضر بدلیل وجود مشکلات مالی و کمبود‌هایی که در بودجه وجود دارد، ما با کمبود مجموعه‌سازی رو به رو هستیم. ساخت مجموعه‌های تلویزیونی لازمه‌ی تلویزیون ماست. اکنون ما با فقر قصه رو به رو نیستیم، بلکه قصه‌های بسیار خوبی داریم که درگیرشان هستیم. اگر مسائل کلان مالی رفع شود، با حضور تیم متخصصان که از مشاوران و مدیران تشکیل شده‌اند می‌توانیم کار کرده و برنامه‌های پربار و جذاب و متنوعی را بسازیم.

وی عنوان کرد: متن‌های قصه‌های کار شده در این مجموعه تلویزیونی زیر نظر من و اکبر تحویلیان با وسواس بسیار زیاد انتخاب می‌شود. گاهی این متن‌ها تا چندین بار بازنویسی می‌شوند. دلیل زمان کوتاهی که هر قسمت دارد باید همه چیز درست و قابل باور باشد. تا بحال حدود دویست قسمت از این کار ساخته شده است، بنابراین در ساخت این مجموعه نباید به تکرار رسیده و با توجه به ساختار و نگرشی که در این کار دارد باید اشکالات رفع شود.

کارگردان سریال «تکیه بر باد» بیان کرد: پربیننده‌ترین زمان‌هایی که برای پخش برنامه‌ها، به خصوص سریالی‌ها در تلویزیون وجود دارد مربوط می‌شود به ایام‌های خاص مانند ماه مبارک رمضان و ماه محرم بنابراین فضای کار  ما نیز مربوط می‌شود به همین ایام. زیرا کارگردانان و فیلم سازان بسیاری مایلند برای این ایام کار ساخته و با خیل عظیم بیننده و تماشاگر رو به رو شوند.

گفتنی است عواملی که در این قصه‌ها همکاری داشته‌اند عبارت‌اند از: 
بازیگران: عبدالرضا اکبری، شهرام قائدی، کمند امیر‌سلیمانی، قاسم زارع، فلور نظری، حسین شکوهی، داریوش سلیمی، شهرام عبدلی، شقایق نوروزی، آدرین معظمی، مرتضی کاظمی، محمد‌اعلایی، امیر نوری، شهاب شادابی و افسانه ناصری.

تهیه‌کننده: اکبر تحویلیان، نویسندگان: علی‌اصغر احمدی‌مقدم، نرگس کیانی، مصطفی زندی فیلم‌بردار: علی‌رضا و داود تقوی، احمد گودرزی،صدا بردار:حمید‌رضا یارندپور، طراح صحنه: فرامرز بادرام‌پور، مدیر تولید: دانیال کاشانچی، مهدی تحویلیان، گریم: خاطره خاشعی، تدوین: روح‌الله هاشمی، صداگذار: محمد‌رضا درگاهی و موسیقی: آرش بادپا هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.