برگزاري نخستين گردهمايي گروه هاي دانشجويي حامي ميراث فرهنگي،‌گردشگري

نخستين گردهمايي گروه هاي دانشجويي حامي ميراث فرهنگي،‌گردشگري و ايران شناسي با هدف انسجام بخشي فعاليت ها در جهت تاثيرگذاري بيشتر اين گروه ها براي حفظ مواريث فرهنگي و توسعه گردشگري كشور در بهار 1391 برگزار می شود.

عباس نامجو رئيس مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: توانمندي هاي شايان ميراث فرهنگي و گردشگري در پهنه سرزمين بزرگ ايران و مسائل موجود و نگراني هاي مشهود دانشگاهيان در حفاظت و معرفي اين ميراث و توسعه صنعت گردشگري در كشور و نياز به فرهنگ سازي در اين عرصه در ميان اقشار مختلف،‌ مركز گردشگري علمی- فرهنگي دانشجويان ايران را بر آن داشته است تا در جهت انسجام بخشي گروه هاي دانشجويي حامي ميراث فرهنگي، گردشگري و ايران-شناسي با هدف هم افزايي و اثربخشي بيشتر فعاليت ها،‌"نخستين گردهمايي و جشنواره گروه هاي دانشجويي حامي ميراث فرهنگي،‌ گردشگري و ايران شناسي" را برگزار كند.

وي يادآور شد: گروه هاي فعال دانشجويي در عرصه هاي ذكر شده و زمينه هاي فعاليت مشابه مي توانند، ضمن پركردن فرم پيوست، آن را به ایمیل دبيرخانه جشنواره به آدرس hamian@istta.ir ارسال و یا به شماره 66491586-021 فکس كنند.

نامجو خاطرنشان کرد: دبيرخانه جشنواره از تمامي گروه هاي دانشجويي فعال مرتبط تقاضا دارد تا در صورت تمايل تا پايان بهمن 1390 نسبت به ثبت نام براي حضور در اين جشنواره اقدام كنند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.istta.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 66491222-021 و 66491136-021 تماس حاصل فرمایند./ق2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار