استاندار خراسان جنوبی:

تحریم‌ها نشان از برگزاری انتخاباتی مهم در ایران است

استاندار خراسان جنوبی گفت: تمام هجمه‌های دشمن و تحریم‌ها نشان از برگزاری انتخاباتی سخت و مهم در ایران است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در جمع مردم سربیشه اظهار داشت: در حال حاضر120 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای بسیج شده‌اند تا مردم را مایوس کرده و شرکت در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.
وی، سالم‌ترین و بهترین انتخابات را در ایران دانست و ادامه داد: انتخابات در ایران نسبت به سایر کشورها از اهمیت بالایی برخوردار و دارای جایگاه خاصی است.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام هجمه‌های دشمن و تحریم‌ها نشان از برگزاری انتخاباتی سخت و مهم در ایران است، گفت: باید مردم و مسئولان تلاش و آمادگی مضاعفی نسبت به گذشته داشته باشند تا بتوان نسبت به توطئه‌های آنان برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام داد.
رشید به موضوع حضور هدفمند منافقان در کشورهای همسایه برای فشار به انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: منافقان و دشمنان در صدد هستند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.
وی، شرایط داخلی و خارجی را بسیار حساس دانست و یادآور شد: تحریم‌ها همزاد انقلاب اسلامی بوده است و دشمن یک لحظه از این امر غافل نشده است.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تحریم، به کارگیری ارگان‌ها و تهدید همسایه‌های ایران از جمله کارهایی است که دشمنان نظام برای رسیدن به اهداف شومشان از آن استفاده می‌کنند، ادامه داد: باید مسئولان و مردم بیشتر از گذشته نسبت به این مسائل هوشیار باشند.
رشید، به موضوع ایجاد فتنه در کشور از سوی دشمنان داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: باید برای مردم و مسئولان این مسئله عبرتی باشد که چه عوامل و انسان‌هایی به نام آزادی و القابی که انتخاب می‌کنند فتنه‌های سخت و دشواری را در کشور مانند فتنه سال 88 ایجاد می‌کنند.
وی با بیان اینکه فتنه‌ها در تاریخ هیچگاه تمام شدنی نیستند، گفت: وجود فتنه و فتنه‌گران از صدر اسلام نیز وجود داشته و در زمان حضرت محمد (ص)، حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) کسانی که خود زمانی در رکاب این بزرگواران شمشیر می‌زدند به دلیل عدم بصیرت لازم در دام هواهای نفس افتادند و نتوانستند راه را از بیراهه تشخیص دهند و در مقابل آن عزیزان ایستادند.
استاندار خراسان جنوبی به وجود فتنه‌های مهم در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شواهد نشان می‌دهد که تاریخ همیشه در حال تکرار است و ما بر این باور هستیم که در برابر حکومت الهی و توحیدی ایران عوامل فتنه همیشه وجود داشته‌اند.
رشید با بیان اینکه در گذشته نیز فتنه‌های زیادی وجود داشته است، گفت: در عصر مشروطه نیز گروهی اخلالگر موجب به وجود آمدن حکومت رضاخان شدند که نشان‌دهنده وجود فتنه‌های متعدد در طول تاریخ است.
وی ادامه داد: در طول عمر 33 ساله انقلاب اسلامی هیچ روزی نبوده است که فتنه‌ای وجود نداشته باشد اما سه فتنه مهم و عمیق در سه دهه از انقلاب اسلامی به وجود آمده است که قابل توجه است.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن تلاش کرد تا با استفاده از وجود بنی صدر خائن در راس انقلاب، اصل نظام را مورد هجوم قرار دهد که با رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل(ره) و بصیرت و هوشیاری مردم این نقشه آنان نقش بر آب شد.
رشید، فتنه بعد از انتخابات 88 را یکی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه‌های تاریخ انقلاب دانست و یادآور شد: در این فتنه دشمنان جاهل در داخل با خط گرفتن از اتاق‌های فکری که در خارج طراحی شده بود مشکلاتی را برای نظام ایجاد کردند.
وی ادامه داد: در فتنه سال 88 انسان‌های بی‌بصیرت و کسانی که خود متصدی مدیریت در بخش‌هایی از کشور بودند در قفس نفسانیت زندانی شدند و به عنوان مزدور آمریکا به ایفای نقش پرداختند و برای مردم و نظام مشکلات فراوانی را ایجاد کردند که اگر لطف خداوند، رهبری پیامبرگونه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مردم نبود مشکلات بزرگ‌تری برای نظام و انقلاب ایجاد می‌شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.