سرمربي تيم واليبال كاله آمل:

به جايگاه حريفان توجهي نداريم

سرمربي تيم واليبال كاله آمل گفت: در ليگ برتر امسال تمام تيم ها خطرناك هستند و جايگاه انها به هيچ عنوان نشانگر عملكردشان نيست.

بهروز عطايي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه شرايط كنوني تيم ما بسيار عالي و مطلوب است و با آمادگي كامل مقابل تيم مناطق نفت خيز جنوب در بازي فردا كه در اهواز برگزار مي شود ظاهر خواهيم شد .

وي تصريح كرد: با توجه به انكه تيم كاله يكي از مدعيان مسابقات ليگ برتر محسوب مي شود حريفان با انگيزه بسيار بالايي مقابلمان صف آرايي مي كنند آنها در برابر تيم سوم جدول چيزي براي از دست دادن ندارند به همين دليل با قدرت مضاعف و توان بالا اقدام به بازي مي كنند.

وي در خصوص ارنج تيم در بازي فردا گفت: ارنج و استفاده از بازيكنان نيمكت نشين در بازي فردا بستگي به شرايط موجود دارد ما ابتدا با قدرت وارد زمين خواهيم شد اگر وضعيت بازي به نفع مان باشد از نيمكت نشينان هم استفاده خواهيم كرد. به طور كلي تيم مناطق نفت خيز جنوب را اناليز كرده ايم و از آنها اطلاعات كافي داريم حضور فرهاد سال افزون به عنوان پاسور در اين تيم راندمان كاري و نتايج آنها را تا حد مطلوبي ارتقا داده است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار