شهردار زاوین خبر داد

ساخت کمربندی شهر زاوین منتظر بودجه 45 میلیارد ریالی

شهردار زاوین از کسری بودجه 45 میلیارد ریالی مصوب سال 88 برای ساخت کمربندی این شهر خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی، روح الله ایزدی با اشاره به اینکه کسری بودجه ذکر شده بر اساس فهرست بهای ابنیه و راه سال 88 است، اظهار داشت: طرح ساخت کمربندی شهر زو در شورای هماهنگی ترافیک استان تصویب شده ولی محل اعتبار آن مشخص نیست.
وی با اشاره به اینکه طول کمربندی حدود سه کیلومتر و عرض آن 45 متر است، افزود در حال حاضر شهرداری زو تحصیل حریم و مطالعات فنی را انجام داده و آماده است تا با مشارکت اداره‌کل راه و ترابری و استانداری خراسان رضوی ساخت کمربندی آغاز شود.
ایزدی به سخنان استاندار درباره لزوم زیباسازی ورودی شهرهای استان اشاره کرد و گفت: در راستای این سخنان زیباسازی بلوار ورودی شهر زو به طول 1.5کیلومتر و عرض 20 متر آغاز شد که تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شهردار زو افزود: شش میلیارد ریال بودجه برای بهسازی معابر و زیرساخت‌های این پروژه پیش‌بینی شده که چهار میلیارد آن از محل منابع داخلی شهرداری و توافق با مالکان تامین شده و امیدواریم مسئولان مابقی آن را از منابع استانی یا ملی تامین کنند.
وی شهرداری زو (زاوین) را شهرداری نوپایی دانست و گفت: این شهرداری فاقد منابع مالی پایدار برای انجام پروژه‌های زیر ساختی شهری بوده و حل این مشکل نیازمند مشارکت استانداری و وزارت کشور است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.