اجراي برنامه هاي متنوع به مناسبت دهه فجر

رئيس اداره اجتماعي و فرهنگي شهداي منطقه 21 گفت:‌با توجه به فرا رسيدن سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه 3 برنامه هاي متنوعي را در حوزه اجتماعي و فرهنگي برنامه ريزي كرده است.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مصطفي ملكي اذعان كرد: با همكاري مديران محله شوراياران، بسيج، ائمه جماعات و مشاركت شهروندان اين ناحيه در ايام دهه مبارك فجر با محوريت محلات 6گانه به اجرا در خواهد آمد؛ اين برنامه‌ها با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس سطح ناحيه 3 در نور 12 بهمن آغاز خواهد شد. شهروندان با حضور در گلزار شهدا وردآورد و شهدا گمنام در شهرك غزالي و غبارروبي مزار شهدا با آرمان‌هاي بلند شهدا بيعت خواهند كرد.

*برگزاري جشن انقلاب در مساجد

وي افزود: برگزاري تورهاي گردشگري ويژه دانش‌آموزان و شهروندان به اماكن سياحتي و زيارتي از جمله كاخ سعد‌اباد موزه عبرت، حرم امام راحل ،‌برگزاري مسابقه روزنامه‌ديواري با موضوع انقلاب و بصيرت نامه‌هايي به امام راحل ، توزيع بسته‌هاي فرهنگي‌ مدارس و مساجد برپايي نمايشگاه كتاب و همچنين مسابقات متنوع ورزشي در مدارس از ديگر برنامه‌هاي ايام‌الله دهه فجر است.

ملكي خاطرنشان كرد: در اين ايام با حضور در منزل شهدا ضمن ديدار از آنها از مقام رفيع شهدا تجليل خواهد شد در نمايشگاه بزرگ عكس با عنوان طليعه‌داران خورشيد در سطح حملات 6 گانه نيز در قالب عكس و نقاشي انقلاب 7 به تصوير كشيده خواهد شد. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار