معاون شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

برگزاری تور ویژه صنعتگران شهرک‌های صنعتی مازندران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری تور تخصصی ویژه صنعتگران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مازندران و بازدید از نمایشگاه صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: تعدادی از اعضای هیئت‌های امنا و صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در قالب تور صنعتی از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن در مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک و همچنین از نمایشگاه صنعت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کردند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: این تور صنعتی به‌منظور تبادل نظر و تعامل افکار و افزایش تجارب واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برگزار شده است.
موسوی در ادامه بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها علاوه بر نقش پررنگ در چرخه‌های اقتصادی و گردش‌های مالی، دستیابی به آخرین ایده‌های نوآورانه در بخش صنعت و تولید، ارتقای سطح دانش فنی و جایگاه علمی و همچنین در بالا بردن کیفیت تولید داخلی و بازاریابی برای اینگونه واحدها، دارای تأثیر بسیار مهم و ارزشمندی است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اذعان داشت: با حضور مناسب و استقبال خوبی که این افراد در این تور صنعتی یک‌روزه داشته‌اند، امیدواریم علاوه بر تقویت سطح دانش و تجارب لازم، شاهد افزایش بهره‌وری در تولیـد و تقویت سطح کیفی تولیدات و رشد اشتغال در مازندران باشیم. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.