هم‌زمان با سی و سومین بهار انقلاب اسلامی

33 دفتر پیشخوان آب و فاضلاب در خراسان‌رضوی آماده راه‌اندازی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی گفت: به مناسبت سی و سومین بهار انقلاب‌ اسلامی 33 دفتر پیشخوان دولت در شهرهای این استان آماده راه‌اندازی است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان‌رضوی محمد طاهری اظهار داشت: راه‌اندازی این دفاتر در راستای دولت الکترونیک و با هدف توسعه و ارائه بهتر خدمات آب و فاضلاب به شهروندان راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی افزود: برای راه‌اندازی این دفتر کاربران حرفه‌ای شناسایی و با حضور درکلاس‌های ویژه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
طاهری گفت: فروش انشعاب آب و فاضلاب، تعویض کنتور، تغییر نام و کاربری، جابه‌جایی، بالا آوردن انشعاب و قطع آن و وصل مجدد از امور محوله به دفاتر پیشخوان دولت است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی ادامه داد: جمع‌آوری انشعاب، واحدشماری، تغییر قطر و ظرفیت، تسویه حساب، آزمایش کنتور، نصب سیفون اضافه فاضلاب، درخواست اصلاح قبض، صدورالمثنی، رسیدگی به شکایات و پیگیری درخواست از دیگر وظایف واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت است.
طاهری تصریح کرد: با راه‌اندازی این دفاتر رسیدگی به امور شهروندان با سرعت بیشتری امکان‌پذیر می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی افزود: در حال ‌حاضر در شهرهای خراسان‌رضوی 500 هزار مشترک آب و 83 هزار مشترک فاضلاب وجود دارد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.