مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری نخستین کارگاه هدررفت آب در سیستان و بلوچستان

مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کارگاه آموزشی توجیهی هدررفت آب در شهرستان‌های خاش، سراوان، سوران، زابلی، سرباز، چابهار، کنارک، نیکشهر و ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش سروس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان، محمد شهرکی اظهار داشت: آب مایه حیات بوده و شرایط زندگی همه موجودات به این واقعیت بستگی دارد لذا در تهیه و توزیع آب بهداشتی باید دقت نظر داشته باشیم.

وی به سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: حفظ روحیه جهادگری در شـرکت آب و فاضلاب روستایی و توجه به بیانات ویژه ریاست جمهور در سفر به استان سیستان و بلوچستان و حفظ ارزش‌های اسلامی ضروری احساس می‌شود.

شهرکی بیان کرد: با توجه به رویکرد و نظر دولت نهم و دهم مبنی بر کاهش هزینه‌ها، سرعت در اجرا، شفاف‌سازی و افزایش بهره‌وری که در برنامه کاری شرکت قرار گرفته باید تمامی آبداران این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: حفاظت فیزیکی و حفاظت از تاسیسات و اماکن آب روستایی، صداقت، صیانت و امانت‌داری از اموال بیت‌المال، مدیریت در شبکه‌های زیر پوشش جلوگیری از هرگونه هدر رفت آب و شناسایی کسانی که مرتکب خلاف در امر آبرسانی روستاها می‌شوند بر عهده آبداران است پس در انجام این وظیفه سنگین باید همیشه کوشا باشند.

شهرکی در ادامه ضمن دعوت به حفظ وحدت و یکپارچگی بین مذاهب و بازتاب مشکلات و موارد خاص به حراست از شرکت کنندگان خواست تا رعایت ضوابط و مقررات در کار را همیشه در نظر داشته و هرگونه مسافرت، مرخصی و سفر خارج از کشور خود را اطلاع‌رسانی و برابر قانون انجام دهند.

وی گفت: باید زمینه لازم برای جلب رضایتمندی مشترکین بدون درگیری و افزایش وصول مطالبات را فراهم آورده و با قرائت صحیح کنتورها و صحت و سلامت کارکرد آن بررسی و ارائه گزارش کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.