برای رقابت در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

3 نمایش از اردبیل به جشنواره فجر راه یافت

سه نمایش کاری از گروه‌های نمایشی اردبیل توانستند برای رقابت به سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یابند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نمایش "پسر انسان" به کارگردانی مجید واحدی‌زاده از اردبیل توانست به بخش چشم‌انداز راه یابد.
همچنین نمایش "واقعه در مجلس سودابه‌خوانی" به کارگردانی توحید معصومی از اردبیل و نمایش "آنالیز" کاری از عدالت فرزانه از خلخال در بخش میهمان سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور می‌یابند.
این نمایش‌ها به ترتیب در روزهای پانزدهم، هفدهم و شانزدهم برای شرکت در سی‌امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور خواهند داشت.
سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از پنج بهمن ماه امسال با حضور هنرمندان داخلی و خارجی در شهر تهران و پنج استان آغاز به کار کرده و تا 22 بهمن سال جاری ادامه دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز از حضور هنرمندان اردبیلی در رشته‌های مختلف هنری همچون موسیقی، نمایش، طراحی و نگارگری برای رقابت در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات آموزشگاه‌های آزاد هنری خبر داد.
منصور شرفی در معرفی افراد و گروه‌های راه یافته به این جشنواره ابراز داشت: گروه موسیقی ارغنون از آموزشگاه آزاد موسیقی الهی، بابک خیرجو در رشته تک‌نوازی تار از آموزشگاه آزاد موسیقی الهی، نمایش "کبوتران چاهی" کاری از آموزشگاه آزاد فروغ، محسن صفایی در رشته طراحی و فاطمه قربانی در رشته نگارگری از آموزشگاه آزاد طره برای رقابت با هم‌ترازان خود به استان گیلان خواهند رفت.
چهارمین جشنواره آثار و تولیدات آموزشگاه‌های آزاد هنری سراسر کشور از هشتم تا 10 بهمن ماه امسال در رشت برگزار خواهد شد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.