رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قم عنوان کرد

توجه به تنوع سنی در تولید نرم افزار

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: نرم افزارهای ارائه شده در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم از تنوع سنی برخوردار است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، سید صدرالدین موسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم تصریح کرد: امکاناتی که برای برپایی این نمایشگاه ایجاد شده قابل تقدیر است و این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه‌های سال گذشته بسیار نمایشگاه خوبی بود.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی نرم افزارهای ارائه شده در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: نرم افزارهای ارائه شده در همه زمینه‌های گروه‌های سنی به معرض نمایش درآمده است، حتی بازی‌های رایانه ای که ویژه نسل جوان و نوجوان در این نمایشگاه تدارک دیده شده جالب توجه است.

موسوی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان از بلوغ فکری جوانان استان قم است که این توانمندی‌ها را داشتند و تلاش کردند که تولیدات بومی خود را به معرض نمایش بگذارند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قم در ادامه با اشاره به ظرفیت قم در زمینه تولید نرم افزارهای دینی عنوان کرد: نرم افزارهای خوبی در سال‌های اخیر در عرصه دینی و اسلامی تولید شده است که استقبال خوبی نیز به عمل آمده است که امیدواریم در سال‌های آتی نیز این برنامه‌ها ادامه داشته باشد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.