آئين نمايشي فجر ايران در استانه سي سالگي؛

برنامه پنجمين روز جشنواره؛"پاتريك راميو" چهارمين كارگاه خود را برگزار مي كند

"پاتريك راميو" صاحب نظر عرصه تئاتر از آمريكا فردا 9 بهمن،ساعت 9 تا 13 چهارمين كارگاه،ارتباط تنفس و تصور خود را در تماشاخانه سنگلج برگزار مي كند.

به گزارش خبرنگار بخش باشگاه خبرنگاران پنجمين روز از سي امين جشنواره تئاتر فجر دربخش نمايشنامه خواني نمايش هاي "خشت خام خانه" به نويسندگي علي اصغري و كارگرداني زري كريمي از تهران در ساعت 15 و سي دقيقه و "آخرين حكايت فرهاد"نوشته مهدي ميرباقري و كارگرداني حسين ميرباقري از تهران در ساعت 17 و سي دقيقه در تالار كنفرانس مجموعه تئاتر شهر خوانش مي شود.

دربخش اجراي نمايش هاي آئيني "نمايش خورتاب" به نويسندگي محمدعلي صادق حسني و كارگرداني رضا جوشني از لاهيجان در ساعت 11 و در محوطه كاخ گلستان و ساعت 16 و چهل و پنج دقيقه در محوطه تئاتر شهر و نمايش "هيكل" به نويسندگي علي ذاكري و كارگرداني حسين محمدحسيني از قشم در ساعت 16 در محوطه تئاتر شهر اجرا مي شوند.

بنابراين گزارش؛در بخش كارگاههاي آموزشي و نشست هاي تخصصي،‌كارگاه ارتباط تنفس و تصور با حضور "پاتريك راميو" از امريكا ساعت 9 تا 13 در تماشاخانه سنگلج كارگاه "ميزانسن،افسانه شخصي اجراگر" با حضور رابينسون ساويتسكي از برزيل در ساعت 9 تا 13 و در كارگاه نمايش تئاتر شهر برگزار مي شود.

در بخش راديو تئاتر سي امين جشنواره بين الملل تئاتر فجر نيز نمايش هاي "قله هاي كبود" به نويسندگي آزاده نظري نسب و كارگرداني زهرا اسماعيلي از چهار محال و بختياري ساعت 15 و نمايش "بربط و خنجر" به نويسندگي سهيلا خدادادي و كارگرداني صفا آقاجاني،ساعت 18 در تالار انتظامي خانه هنرمندان اجرا مي شود.

گفتني است؛سي امين جشنواره تئاتر فجر تا 22 بهمن ادامه دارد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار