ارومیه/

هفته وحدت، زمانی برای تجدید میثاق دوباره بین شیعه و سنی است

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با گرامیداشت هفته وحدت و تبریك سالروز ولادت فرخنده پیامبربزرگوار اسلام گفت : بزرگداشت هفته وحدت، میثاق دوباره شیعه و سنی و امضای طومار بزرگ برادری و یكدلی است .

حجت الاسلام محمدباقر كریمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارباشگاه خبرنگاران افزود : در استانی چون آذربایجان غربی كه رنگین كمانی از قومیت های مختلف مخصوصا شیعه و سنی را در خود جای داده است گرامیداشت هفته وحدت می تواند گامی بزرگ در تحكیم مبانی وحدت و یكدلی مردم استان باشد .

وی اظهار داشت : دشمنان نظام با مطالعه دقیق بر روی دین اسلام به این نتیجه رسیده اند كه برای نابودی مسلمانان بهترین راه تفرقه افكنی بین شیعه و سنی است .

كریمی افزود: در طول 33 سال اخیر گروهك ها ، منافقین و فرقه های انحرافی تلاش كرده اند با فریب مردم مخصوصا جوانان شاهد بر آورده شدن آرزوهای خود باشند اما هرگز موفق نشده اند .

وی خاطرنشان كرد : تقارن دهه فجر و هفته وحدت پیام بزرگی دارد و آن استقامت و اتحاد در برابر دشمنان اسلام و قرآن است .

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت : شیعه و سنی جدایی ناپذیرند و در طول انقلاب ثابت كرده اند كه همواره در كنارهم خواهند ماند بنابراین تفرقه افكنان باید بدانند دو بال دین مقدس اسلام هرگز از هم جدا نخواهند شد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.