قزوین/

رشته دکتراي صنايع در دانشگاه آزاد اسلامي واحد قزوين راه اندازي مي شود

مرتضي موسي خاني عصر يکشنبه در بيست و چهارمين جشن دانش آموختگي دو هزار و500 دانشجوي اين دانشگاه در سالن ورزشي اميني اظهارداشت: بالندگي دانشگاه آزاد اسلامي بعد از سه دهه با حمايت هاي مادي و معنوي امام راحل (ره)، مقام معظم رهبري و مسئولان ارشد نظام و دولت صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛موسي خاني با اشاره به تعداد فارغ التحصيلان اين دانشگاه گفت: پس از دو دهه از تاسيس دانشگاه تاکنون بيش از 36 هزار فارغ التحصيل تحويل جامعه شده و امروز نيز بيش از 26 هزار و500 دانشجو در اين دانشگاه تحصيل مي کنند.
 
وي تاکيد کرد: امروز جامعه از حضور فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين استقبال مي کند و نگاه تخصصي شرکتهاي صنعتي بزرگ مانند ايران خودرو به دانشجويان اين دانشگاه بيانگر توانمندي شاغلان به تحصيل اين واحد است که با تلاش دانشجويان، استادان و خانواده هاي آنها ميسر شده است.
 
موسي خاني با اشاره به گسترش و توسعه تحصيلات تکميلي در اين دانشگاه يادآورشد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در مقطع کارشناسي ارشد در37 رشته و در مقطع دکترا در سه رشته دانشجو مي پذيرد و در يک برنامه دو تا  پنج ساله رشته هاي مقطع ارشد به 50 رشته افزايش خواهد يافت.
 
وي افزود: در کنار رشته هاي دکتراي کاميپوتر، شهرسازي و مديريت از سال آينده رشته دکتراي صنايع را نيز که به تازگي تصويب شده در اين دانشگاه راه اندازي و پذيرش دانشجو را آغاز خواهيم کرد.
 
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين سپس به موفقيت هاي اين دانشگاه اشاره کرد و گفت: به دليل موفقيت هاي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در رقابت هاي مختلف ملي و بين المللي در حال حاضر دانشگاه هاي معتبر دنيا در پذيرش دانشجويان ايراني، دانش آموختگان اين دانشگاه را در رديف دانشگاه هاي مهم ايراني همچون علم و صنعت، امير کبير و تهران ارزيابي و پذيرش مي کنند و اين نشان دهنده کيفيت و سطح بالاي علمي اين دانشگاه است.
 
موسي خاني در پايان يادآورشد: دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين نيز با از خود گذشتگي و تلاش هاي شبانه روزي حتي در ايام عيد نوروز، توانستند در مسابقات جهاني روبوکاپ تيم جورجياي تک آمريکا را که از دانشگاه هاي معتبر دنيا  است در عرصه رباتيک و هوش مصنوعي را شکست دهند.
 
در پايان با حضور مسئولان از50 دانشجوي برگزيده علمي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين با اهداي تنديس و لوح تقدير شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.