در كميسيونهاي تخصصي مجلس صورت مي گيرد؛

هفته آينده؛ پايان بررسي طرح سوال از رئيس جمهور

دبير كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي گفت: بررسي طرح سوال از رئيس جمهور در كميسيون هاي تخصصي نهايتأ تا هفته آينده به پايان مي رسد.

سيد فاضل موسوي نماينده خدابنده در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران بااشاره به پیگیری‌های نمایندگان در خصوص طرح سئوال از رئیس‌جمهور گفت : با پیگیري نمایندگان امضاکننده، طرح سئوال از رئیس‌جمهوربا امضای ۷۹ نماینده به هیئت رئیسه تقدیم شد .

دبير كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: طرح سئوال از رئیس‌جمهور امروز به هیئت رئیسه مجلس تحویل شد و هیئت رئیسه آن را به کمیسیون‌های تخصصی اصل ۹۰، فرهنگی، عمران، اقتصادی، امنیت ملی، برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ارجاع داد.

نمايده مردم خدابنده افزود: براساس اصل ۸۸ قانون اساسی در صورتی که یک چهارم نمایندگان بخواهند درباره یکی از وظایف رئیس‌جمهوری سئوال کنند، باید سئوال خود را به شکل روشن و مختصر امضا و به رئیس مجلس تقدیم کنند؛ رئیس مجلس هم موضوع را در اسرع وقت به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع می‌کند.

وي تصريح كرد: بررسي طرح سوال از رئيس جمهور در كميسيونهاي تخصصي مجلس نهايتأ تا هفته آينده به طول خواهد انجاميد.

از میان 79 نماینده امضا کننده طرح سوال از رئیس جمهور، 26 نفر از اعضای فراکسیون اقلیت هستند. البته نام محمدرضا تابش دبیرکل این فراکسیون، در میان امضا کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور دیده نمی شود./گ


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار