وحید جلیلوند:

"نمایش عشق اتفاقی نیست که بیافتد" دارای آگاهی است

کارگردان نمایش "عشق اتفاقی نیست که بیافتد" که این روزها در تالار وحدت در حال اجراست معتقد است که بصری بودن نمایش یاد شده یکی از وجوه تمایز این اثر با دیگر آثار مذهبی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جليلوند با اشاره به استقبال کم نظیری که از این نمایش صورت گرفته گفت: "ما در این نمایش صرفا حرف نمی شنویم بلکه بیشتر تصویر و صحنه های متفاوت می بینیم و می توان گفت بصری بودن این نمایش یکی از وجوه تمایز این اثر با دیگر آثار مذهبی است.

وی افزود: ما در این نمایش از عناصر نمایشی بهره گرفتیم و سعی نکردیم صرفا احساسات تماشاگر را جریحه دار کنیم؛ چرا که این اثر دارای آگاهی است و نکاتی را به تماشاگر القا می کند که در سایر نمایش های مذهبی وجود نداشته است.

وی بهره گیری از حضور بازیگران مطرح و چهره را از دیگر عوامل جذب تماشاگر بر شمرد و اذعان داشت: با توجه به زمان کمی که برای تمرین داشتیم بازیگران خوش درخشیدند و تمامی انتظارات مرا برآورده کردند؛ اگرچه اگر زمان بیشتری برای تمرین داشتیم، بهتر می شد.

جلیلوند همچنین درخصوص استفاده از ابراز مولتی مدیا در این نمایش تصریح کرد: هرچه تعداد اجراهای بیشتری از این نمایش سپری می شود و پیشکسوتان بیشتری از این نمایش دیدن می کنند، بیش از پیش به این نتیجه می رسم که استفاده از این ابزار بسیار به جا و درست بوده است؛ چرا که این ابزار صرفا برای فضا سازی نیست بلکه باری از قصه را به دوش می کشد و در حقیقت نوعی سینما تئاتر است که برای باور پذیری بیشتر مخاطب به کار گرفته شده است.
وی عملکرد کارکنان تالار وحدت را برای اجرای این نمایش متفاوت توصیف کرد و گفت: من با کار دیگری در تالار وحدت حضور داشتم اما این بار عملکردی متفاوت را از دست اندرکاران تالار شاهد بودم؛ به طوری که آنان با نگاهی ویژه، کار را از خودشان می دانند و با جان و دل زحمت می کشند.
اجرای نمایش "عشق اتفاقی نیست که بیافتد" نوشته "علی زرنگار" و به کارگردانی "وحید جلیلوند" از 7 آذر در تالار وحدت آغاز شده تا پایان هفته جاری – 2 دی - نیز ادامه دارد و پنج شنبه و جمعه در دو نوبت 17 و 19 روی صحنه می‌رود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار