بهره ارتش آمریکا از شبیه‌سازی ویدئویی برای آموزش سربازان

ارتش آمریکا برای آموزش نظامی سربازان این کشور به استفاده از بازی‌های ویدئویی متوسل شده است.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، تارنمای "تکنوراتی" در گزارشی به قلم "اسکات گالبرانسون" می‌نویسد: کاربرد ویدئوهای با کیفیت بالا (HD) در تلویزیون و سرگرمی‌ها واضح است، اما آن‌چه ممکن است ندانید این است که این روش در حال تغییر روند آموزش سربازان امروز و فردا از سوی نیروهای نظامی است.

ارتش آمریکا از شبیه‌سازی ویدئویی برای آموزش سربازان بهره می‌گیرد
در حالی که آخرین نیروهای آمریکائی عراق را ترک کرده‌اند، تمام شاخه‌های ارتش آمریکا در حال مبارزه با تروریسم در افغانستان و همچنین در داخل کشور هستند. به منظور ارائه بهترین امکانات، امنیت و نیز بهترین آموزش به این سربازان تازه کار، همه رسته‌های نظامی به شکلی فزاینده به سمت بازی‌های ویدئویی با کیفیت بالا-همچون شبیه سازی برای آموزش بهتر زنان و مردان ما برای عمل در میدان نبرد- رو آورده‌اند.

آموزش از طریق شبیه سازی، نحوه شناخت خطرات را به سربازان می‌آموزد
از آنجا که کودکان امروز و سربازان فردا هم اکنون در حال نبرد در میادین جنگی شبیه سازی شده از سوی دستگاه‌های " Xbox 360 " یا "PlayStation 3" خود هستند و بسیاری از سربازان جوان نیز با این فناوری فراگیر آشنا هستند، نیروهای نظامی تصمیم گرفته‌اند که از این گونه فناوری‌ها برای آموزش مردان و زنان جوان در بدو ورود به نیروهای نظامی بهره جویند. این روش به ویژه با آموزش نحوه شناسایی خطرات در مأموریت‌های بحرانی به سربازان جوان کمک می‌کند جان خود را در میدان نبرد حفظ کنند.

ارتش آمریکا مبالغ بالایی را صرف خرید این فناوری‌ها می‌کند
شرکت‌هایی همچون "Immersive Display Solutions" و دیگر شرکت‌های مشابه در حال فروش روزافزون محصولاتشان با درآمدی بالا به ارتش آمریکا هستند.

نمایشگاه‌های بازی ویدئویی مورد استقبال ارتش قرار می‌گیرند
در حقیقت این حرفه برای تمام شرکت‌های فعال در این حوزه بسیار مفید است و این شرکت‌ها هر ساله نمایشگاه‌های تجاری‌ای را برگزار می‌کنند که بازدیدکنندگان دائمی آن، گروهی کوچک ولی قدرتمند هستند. نمایشگاه "گیم تک" که تابستان گذشته در "اورلاندو" برگزار شد، نشان داد که چگونه بازی‌های کامپیوتری و شبیه سازی‌ها هرروز عظیم‌تر می‌شوند تا برای آموزش نظامی مناسب باشند.

استفاده از بازی ویدئویی باعث ارتقاء کارایی سربازان شده است
استفاده از فناوری کیفیت بالا (HD) در بازی‌های ویدئویی برای کمک به آموزش سربازان آینده آمریکا باعث پایین آمدن جراحات و نیز افزایش کارایی شده است. بسیاری از کسانی که به این روش آموزش دیده‌اند و سپس در عراق و افغانستان خدمت کرده‌اند، اعتراف می‌کنند که این آموزش‌ها در عملکرد آن‌ها در میدان واقعی نبرد تاثیر به سزایی داشته است.

سربازان، به دلیل وضوح تصاویر HDو توانایی رویت زمینی که بر روی آن قرار دارند، احساس آشنایی با محیط بیگانه را دارند که تفاوت زیادی را در عملکرد آن‌ها ایجاد می‌کنند. چه کسی می‌گوید بازی‌های ویدئویی شما را به هر جا که دوست دارید نخواهد برد؟ امروزه این بازی‌ها نه تنها جان شما را حفظ می‌کند، بلکه می‌تواند یک قرارداد دفاعی چندین میلیون دلاری را به ارمغان آورد.
منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار