تعیین جایگاه بخش تعاون در اقتصاد ملی ضرورت دارد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: به منظور توسعه بخش تعاون و نظارت بر عملکرد آن در مرحله ی اول نیازمند شناسایی وضعیت فعلی و تعیین جایگاه بخش تعاون در اقتصاد ملی هستیم.

علی اکبر لبافی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه پیش بینی شده در پایان برنامه پنجم توسعه، سهم تعاون از اقتصاد کشور به 25 درصد برسد لذا توسعه این بخش و نظارت بر عملکرد آن درمرحله ی اول نیازمند شناسایی وضعیت فعلی و تعیین جایگاه بخش تعاون در اقتصاد ملی است.

وی افزود: در واقع طرح تهیه حساب های اقتصادی بخش تعاون درخراسان رضوی که به زودی آغاز می شود زمینه ساز بستر علمی و قانونی برای سنجش شرایط اقتصادی در بخش تعاون کشور و تعیین سهم آن در اقتصاد کشور خواهد بود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: بخش تعاون جایگاه ویژه ای در کشور دارد که در قانون اساسی نیز به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصاد کشور به رسمیت شناخته شده است.

در ادامه طاهره بیگم سیدی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از جداسازی محیط کار کارکنان اداری در برخی از دستگاه های اجرایی استان قزوین به عنوان اقدامی تحسین برانگیز یاد کرد و افزود: شایسته است سایر دستگاه ها نیز که به لحاظ محیطی امکان جداسازی محل کار کارمندان خانم و آثار را دارند در این زمینه اقدام کنند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در پایان: با اشاره به اینکه دستگاه های برتر در حوزه عملکرد عفاف و حجاب مورد قدردانی و تشویق قرار خواهند گرفت خاطر نشان کرد: در مرحله دوم ارزیابی عملکرد عفاف و حجاب، شعبات و نهادهای وابسته به ادارات دولتی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار