مربي تيم ملي بوكس:

جدال با مشت زنان خارجي اعتماد به نفس بازيكنانمان را زياد مي‌كند

مربي تيم ملي بوكس كشورمان در خصوص حضور تيم بوكس اوكراين در كشورمان گفت: حضور تيم هاي قوي و مطرح در كشورمان و برگزاري اردوي مشترك و مسابقه با چنين تيم هايي از لحاظ روحي و رواني تاثير بسزايي بر روي بوكسورهايمان مي‌گذارد و اعتماد به نفس مشت زنانمان را در ميدان بين المللي بالا مي برد.

عليرضا استكي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيان داشت: بدون شك حضور تيم اوكراين و برگزاري اردوي مشترك با چنين تيم قدرتمند و توانايي مي‌‌تواند خيلي تاثيرگذار باشد چرا كه مبارزه مشت زنان با چنين بوكسورهايي به اندازه 2 ماه تمرين مداوم براي بوكسورهايمان مفيد است و تجربه و توان تكنيكي آنها را بالا مي برد.

وي در ادامه بيان داشت: معتقدم برگزاري اردوي مشترك و مسابقات داخل اردوي ميان تيم هاي حائز اهميت جهان همچون اوكراين مي‌تواند از لحاظ روحي و رواني تاثير بسزايي بر روي بوكسورهايمان داشته باشد و اعتماد به نفس بازيكنانمان را در ميادين مختلف بين المللي بالا مي‌برد و ترس مقابل حريفان قدرتمند خارجي را در بين آنها از بين مي‌برد.

مربي تيم ملي بوكس اظهار داشت: اگرچه حضور كامل تيم ملي بوكس در مسابقات بي نظير بوتو در پاكستان مي‌توانست محك خوبي براي ملي پوشان مشت زنان باشد اما كادر فني و مسئولين تمرين كردن مشت زنان را با تيم اوكراين را بهتر دانستند و ترجيح داديم تنها 3 نماينده را راهي پاكستان كنيم.

وي بيان داشت: به هر حال اگر بخواهيم تيم ملي بوكس بتواند در رقابتهاي آسيايي قزاقستان به موفقيت دست يابد حضور در چندين تورنمنت و مسابقه دادن الزامي است و نبايد به همين يك اردوي مشترك اكتفا كنيم.

روح اله حسيني مرد مبارزات بين المللي

عليرضا استكي در خصوص بازگشت كاپيتان تيم ملي به دنياي بوكس بيان داشت: روح الله حسيني بوكسور فوق العاده اي است و در مصاف با مشت زنان خارجي عملكرد درخشاني دارد و مي‌توان گفت يكي از چهره هاي معروف بوكس ايران است.

وي ادامه داد: حسيني زماني حريف من در اردوي تيم ملي بوكس بود اما الان من مربي حسيني هستم و معتقدم بعد از گذشت اين همه سال مي‌تواند مشت زنان خوبي باشد و مرد ميادين بين المللي است و مي‌تواند يكي از مشت زناني باشد كه بتواند در قزاقستان سهميه بگيرد اما به هر حال در وزن فوق سنگين در تيم ملي بوكس ما چند گزينه عالي ديگر هم داريم و تنها مبارزه مي‌تواند بهترين ها را از ميان آنان انتخاب كند.

بازيكن سالاري در تيم ما جاي ندارد

عليرضا استكي اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان فدراسيون بوكس با پديده بازيكن سالاري به خوبي مقابله كردند و كادر فني تمام سعي خود را انجام مي‌دهد كه از ميان مشت زنان برتر كه در اردوي تيم ملي حضور دارند فني ترين و با اخلاق ترين مشت زن را انتخاب كند چرا كه در قزاقستان جاي هيچ اشتباهي نيست و آخرين فرصت بوكسورهايمان براي كسب جواز المپيك 2012 لندن است.

مربي تيم ملي بوكس در خصوص تمرينات روز بهاني براي حضور در المپيك لندن بيان داشت: احسان روزبهاني اولين المپيكي بوكس كشورمان به طور مجزا از ديگر بوكسورها زير نظرمن به تمرينات خود مي‌پردازند و قرار است تمرينات بدنسازي خود را زير نظر دكتر بهرامي نژاد استاد بدنسازي كشورمان شروع كند تا بتواند با آمادگي كامل راهي رقابت هاي المپيك شود تا شايد بتوانيم براي اولين بار به مدال المپيك دست يابيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار